  • 1. Data: 2015-04-18 17:35:40
    Temat: Brother MFC-9340CDW
    Od: " 666" <...@...6>

    Mam nadzieję, że to dobra drukarka?

  • 2. Data: 2015-04-18 19:00:33
    Temat: Re: Brother MFC-9340CDW
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 666 ...@...6 ...

    > Mam nadzieję, że to dobra drukarka?

    Nas pytasz, na co masz nadzieje?
    MSPANC!

  • 3. Data: 2015-04-19 11:13:35
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    666 wrote:
    > Mam nadzieję, że to dobra drukarka?

    Tak.

  • 4. Data: 2015-04-19 13:29:43
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-04-19 11:13, Poldek pisze:
    > 666 wrote:
    >> Mam nadzieję, że to dobra drukarka?
    >
    > Tak.

    Do pierwszego zepsucia-po roku. Potem serwis zabiera, albo każe sobie
    placić równowartość drukarki wmawiając na dodatek, że drukarka brudna
    (jakby na śmietniku leżała-chyba podmieniają jakieś swoje ze śmietnika).
    Radzę się trzymać z daleka od sewisów, bo to złodzieje.

    --
    animka

  • 5. Data: 2015-04-19 13:38:52
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "animka" napisała:

    > serwis zabiera, albo każe sobie placić równowartość drukarki wmawiając
    > na dodatek, że drukarka brudna (jakby na śmietniku leżała-

    Albo jakby użytkownik wyłączał ją z listwy, uniemożliwiając jej okresowe
    samoczyszczenie. Azaliż nie było tak? ;->

    JoteR

  • 6. Data: 2015-04-19 14:42:28
    Od: " 666" <...@...6>

    Kryterium wyboru akurat tej drukarki jest 3-letnia gwarancja.
    Inaczej brałbym może HP, może Canona, może Della - tu chyba są gwarancje tylko
    roczne?

    -----

  • 7. Data: 2015-04-19 14:53:41
    Od: " 666" <...@...6>

    Piszesz tak lakonicznie, że nieprzekonująco ;-)
    Interesuje mnie średni koszt druku na zamiennikach, oraz czy wydrukowane na niej
    zdjęcia nadają się do oglądania.
    Zaletą są niewielkie jak na kolor wymiary i waga, wadą niewielka pojemność kartridży
    (1400 kopii)
    Do druku cz.-b. mam inne drukarki z kartridzami na 10 tys. kopii, ta byłaby tylko do
    koloru, głównie z programów "biurowych".
    Jakieś liczby czy napisy wyróżnione na czerwono czy niebiesko, nagłówek czy logo, tło
    na wydruku (to tło jest ważne! nasycenie tła
    jest zwykle niewielkie rzędu 10%-20%.
    Czasem bym chętnie zrzucił na drukarkę kilka rodzinnych fotek, nie na wystawę, ale
    przysłowiowej cioci pokazać.
    Inne sprawy to codzienna eksploatacja: czy ma tendencje do wciągania i zacinania
    papieru, czy dobrze drukuje na kopertach, czy jest
    wygodna przy skanowaniu (nie trzeba do drukarki biegać wcisnąć "OK" przy każdym
    skanie - pewien Lexmark doprowadzał mnie tym do łez
    aż go sprzedałem w piz...)
    Na moje oko komplet zamienników (4 kolory) kosztuje około 320 zł, co daje teoretyczną
    cenę około 23 groszy za stronę.
    Może jest inna lepsza propozycja, gdzie cena za stronę będzie 10 gr i jakość foto
    rzuci na kolana?

    -----

  • 8. Data: 2015-04-19 15:40:22
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-04-19 o 14:42, 666 pisze:
    > Kryterium wyboru akurat tej drukarki jest 3-letnia gwarancja.
    > Inaczej brałbym może HP, może Canona, może Della - tu chyba są gwarancje
    > tylko roczne?
    Niepotrzebna CI gwarancja, sprzedawca odpowiada rok za sprzedany towar.
    Wystarczy.

  • 9. Data: 2015-04-19 15:41:27
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-04-19 o 15:40, Jawi pisze:
    > Niepotrzebna CI gwarancja, sprzedawca odpowiada rok za sprzedany towar.
    > Wystarczy.
    Dwa lata chciałem napisać ;)

  • 10. Data: 2015-04-19 15:42:22
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    666 wrote:
> [...]
    > Czasem bym chętnie zrzucił na drukarkę kilka rodzinnych fotek, nie na
    > wystawę, ale przysłowiowej cioci pokazać.

    Czyli to było pytanie szczegółowe. Od razu tak przeczuwałem.
    Jeżeli potrzebujesz drukarkę do drukowania dużo w kolorze, to bierz coś
    w rodzaju Epson L110.
    1. BARDZO duża pojemność zbiorników na tusz,
    2. bardzo niska cena wydruku jednej strony w kolorze,
    3. nie trzeba stosować zamienników, które zapychają dysze, ponieważ
    oryginalny tusz Epsona jest bajecznie tani,
    4. nie trzeba wymieniać kartridży co 5 min.
    Jakość druku bdb. zdjęcia jak z fotolabu. Różnica polega na tym, że to
    nie jest tusz PHOTO, więc zdjęcia wystawione na światło (np. przypięte
    do tablicy korkowej) po paru miesiącach mogą nieco wyblaknąć.
    Drukarka z tuszami foto tego typu to L800.