    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: odwieczne pytanie
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <pshdc5$ek7$1@node1.news.atman.pl>
    <5bec3c0e$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bec50c7$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...110.121.168>
    Date: Fri, 16 Nov 2018 08:12:12 +0100

    Dnia 15 Nov 2018 19:50:16 GMT, Piotr Karocki napisał(a):
    > ocx, sys, cpl, scr, i wiele wiele innych. Wazny jest header EXE.

    sys i ocx mi nie dziala - brak skojarzania.

    cpl jakos dziwnie ... niby startuje, a nie startuje.
    Ale nawet notepad.exe po skopiowaniu do innego katalogu mi nie
    startuje - zabezpieczenie jakies, czy antywirus ?

    > Wczesniej jeszcze COM, ale to bardzo dawne czasy (i to akurat wziete
    > jest bezposrednio z CP/M).
    >
    > Magic wymaga otwarcia pliku - i otworz pan teraz katalog via NFS, z
    > drugiego konca swiata, zawierajacy np. 30 tysiecy plikow. Kazdy z nich
    > musialby byc otwarty, co oznacza wiele minut czekania.

    > Wiadomo co, bo przeciez to ja decyduje co bedzie uruchamiac ktore
    > rozszerzenie.

    Rozszerzenie, a kolega proponuje, zeby decydowal magic z pliku.

    > O, na ktory to system nie ma wirusow? OS/360? :)

    Byly dziury :-)

    > Dziwnie prawisz, jako ze im bardziej wspolczesny flash (wiecej-bitowy
    > per cell), tym trwalosc takiej pamieci jest mniejsza.

    Akurat przy kamerze jakby mniej istotne - 1000 zapisow to 3 lata,
    gwarancja wygasla :-)

    > Bo glupio bylo wybrac o wiele lepiej dopracowany np. OS/360 czy .Net.
    > Java modna wtedy byla. A ze z Java sa problemy, to wiedza wszyscy.
    > Chodzilo jednak przede wszystkim o jednolitosc (z punktu widzenia
    > aplikacji)

    Jednolitosc, rozne procesory ... i mysle ze troche o ochrone i
    wirtualna pamiec - procesor nie zapewnial, ale JVM mogl.

    > No ale jesli jestes taki wspanialy, bwana kubwa i tak dalej - zglos sie
    > do pilnujacych Androida, pociagnij ten projekt, napraw go... A
    > przynajmniej wez udzial w pisaniu np. schedulera.

    Moze do konkurencji sie zglosic :-)

    J.