    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <psutgo$djk$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...110.121.168>
    <pthl6f$rf7$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: odwieczne pytanie
    Date: Mon, 26 Nov 2018 21:59:01 +0100

    Użytkownik "Alf/red/" napisał w wiadomości grup
    W dniu 23.11.2018 o 09:39, Piotr Karocki pisze:

    >Czyli jeśli nie synchronizuje, to jest "nielegalny". No ale co z
    >tego??

    >Podaj proszę przykład sprawy, gdzie sędzia odrzuca oskarżenie
    >"włamanie na serwer X nastąpiło z maszyny Y, a oto dowód, skorelowane
    >logi z jednej i z drugiej uzyskane przez policyjnych speców od
    >forensica", bo

    Dowod w sprawie to jedno, ale cos mi chodzi po glowie, ze byl przepis
    "kto posluguje sie nielegalizowanym przyrzadem ...".
    Kojarzy ktos taki przepis ?

    I jesli uzywane do celow pomiarowych ... np jako dowod przekroczenia
    predkosci ...

    >adwokat wysunął "ależ wysoki sądzie, serwer X synchronizował czas z
    >ntp.ubuntu.com, więc nie można mu wierzyć jak psu" albo coś w tym
    >stylu.

    Co by nie mowic, to adwokat ma sporo racji.
    Nie wiesz o ile przesuniety, wiec moze nie dowodzi winy, bo godzine
    pozniej kto inny mial ten nr IP ...

    J.