  • 91. Data: 2010-01-09 13:57:06
    Temat: Re: odwieczny dylemat: jakie moto?
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hia0e0$n7p$...@m...internetia.pl...
    > Że niby na skuterku 50 ccm odkręcił manetkę i go przykryło? :-) Nie
    > żartuj...

    Zebys sie kiedys nie zdziwil, zwlaszcza jak bedziesz stal okrakiem...
    zreszta:
    http://www.sadistic.pl/jazda-na-skuterze-vt28465.htm

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 92. Data: 2010-01-09 14:06:12
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Zebys sie kiedys nie zdziwil, zwlaszcza jak bedziesz stal okrakiem... zreszta:
    > http://www.sadistic.pl/jazda-na-skuterze-vt28465.htm

    Hmm, mam vespę 50 ccm, mam Hexagona 125 cmm. Nie zdziwiłem się. Skończcie
    pierdolić panowie:-)

    --
    Grzybol

  • 93. Data: 2010-01-09 14:08:24
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Zebys sie kiedys nie zdziwil, zwlaszcza jak bedziesz stal okrakiem... zreszta:

    Jakieś wyścigówki podsyłasz, czy ktoś tu pisał o wyczynowych skuterach???

    --
    Grzybol

  • 94. Data: 2010-01-09 14:16:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Jan 2010 15:06:12 +0100, osobnik zwany Grzybol
    wystukał:

> [...]
    > wiadomości news:hia24a$hlh$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >
    > Hmm, mam vespę 50 ccm, mam Hexagona 125 cmm. Nie zdziwiłem się.

    ja na razie to ty jesteś od tego specjalistą, co maluje motocykle za 100
    zł i jako dziecko zaczął od litra i w 15 minut umiał jeździć

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 95. Data: 2010-01-09 14:17:25
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jakieś wyścigówki podsyłasz, czy ktoś tu pisał o wyczynowych skuterach???

    A zrociles uwage o staniu okrakiem? Tak czy siak - czesto gesto widzialem,
    jak sie ludzie komarkami/simsonkami albo skuterami nakrywali wlasnie przez
    strzal z klamki/odkrecenie na max przy jednoczesnym podpieraniu sie obiema
    nogami. Maszyna wyjezdza a koles stoi i dalej trzyma za kierownice.

    > Hmm, mam vespę 50 ccm, mam Hexagona 125 cmm. Nie zdziwiłem się. Skończcie
    > pierdolić panowie:-)

    Juz Ci mowilem, że jesli jezdzisz tyle lat ile mowisz i jesli nigdy,
    przenigdy w zyciu sie nie wyjebales to dla mnie jestes Mistrzem i osobiscie
    nie znam nikogo takiego jak Ty. Zatem z tym wywalaniem podczas bycia
    nowicjuszem to Ty jestes wyjatkiem i osoba zupelnie nie miarodajna;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 96. Data: 2010-01-09 14:20:12
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > ja na razie to ty jesteś od tego specjalistą, co maluje motocykle za 100
    > zł i jako dziecko zaczął od litra i w 15 minut umiał jeździć

    A ty Misiu w czym jesteś specjalistą? W waleniu konia?

    --
    Grzybol

  • 97. Data: 2010-01-09 14:28:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Jan 2010 15:20:12 +0100, osobnik zwany Grzybol
    wystukał:

    > A ty Misiu w czym jesteś specjalistą? W waleniu konia?

    zabolało co trolliku? ;)

  • 98. Data: 2010-01-09 14:32:26
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Dnia pięknego Sat, 09 Jan 2010 15:20:12 +0100, osobnik zwany Grzybol
    > wystukał:
    > zabolało co trolliku? ;)

    Ciebie? pedaliku...

    --
    Grzybol

  • 99. Data: 2010-01-09 16:13:21
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To nie sa idioci - to sa osoby nieswiadome jak dziala manetka gazu w
    > motocyklu. Przyjrzyj sie kiedys, jak posluguje sie manetka dziecko (czyli
    > osoba nieswiadoma) a jak osoba, ktora zna motocykle.

    Np moja córa (już 16-letnia). Próbuję nauczyć ją na skuterze.
    Pierwsze złapanie za kierownicę (pomimo, że usiłowałem
    wytłumaczyć jak działa gaz i hamulec) mimowolnie dodaja gazu,
    próbuje hamować tą samą tęką nie ujmując gazu
    i duże zdziwienie, że tata musi łapać a to jedzie jak
    jeszcze nie miało jechać. Później już było lepiej:)

    Szymon

  • 100. Data: 2010-01-09 21:51:07
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

    > A ty Misiu w czym jesteś specjalistą? W waleniu konia?

    Na takie dictum to ja robię PLONK

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader