    From: ru <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: onet.pl
    Date: Sat, 24 Oct 2009 18:27:49 -0700 (PDT)

    Bry (no, bra ;->).

    On Oct 25, 1:43 am, Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven> wrote:
    (...)
    > Przepraszamy za utrudnienia."
    Och, jak tu grzecznie.
    Skoro wątek jest o onecie, to tak trochę offtopicowo się podepnę -
    może ktoś potrafiłby mi doradzić, jak ich zmusić do poluzowania
    limitów pocztowych trochę? Konkretnie - mam spory portal, gdzie m.in.
    jest możliwość ustawienia powiadomień pocztowych na różne okazje.
    Efekt tego jest taki, iż onet uparcie odbija moją pocztę, twierdząc
    "452 4.5.2 Przekroczony limit ilosci wyslanych maili, sprobuj pozniej
    [MF] / Too many mails in one go! Try again later [MF]", zatem kolejkę
    mam zapełnioną mailami kierowanymi na ich MXy - do czasu, aż zaczną
    wygasać.
    Z tego co wiem, zignorowali nawet "oficjalną" (tj. papierową) pocztę z
    firmy.
    Ktoś miał podobne doświadczenia? Jeśli tak, jak problem rozwiązał?
    Próbowałem podzielić pocztę na kilka MTA (z róznych IP), ale
    najwyraźniej filtrują nie po IP, a po adresie źródłowym (lub w jakiś
    inny, pokrętny sposób tylko im znany). SPF mam
    "skonfigurowany" (wielkie słowo na jedno IN TXT) - nie wiem, czego
    jeszcze próbować.

    Z góry dzięki za odpowiedź,
    --
    ru