eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmorange: nieodebrane połączenia - czy widac je w internecie? › Re: orange: nieodebrane połączenia - czy widac je w internecie?
    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: orange: nieodebrane połączenia - czy widac je w internecie?
    Date: Wed, 13 May 2015 13:51:29 +0200

    Pszemol wrote:
    > "Poldek" <p...@i...eu> wrote in message
    >
    > Nieporozumienia wychodzą wtedy, gdy ktoś jest leniwy
    > i widząc że ma wiadomość zamiast ją odsłuchać dzwoni
    > do Ciebie i oczekuje że powtórzysz wszystko mu na żywo :-)
    > A przy okazji nabaja Cię, że poczta nie przyszła albo coś...

    No więc ja nie znam nikogo, kto by "uczciwie" słuchał wiadomości na
    poczcie głosowej. Ci, co ją mają włączoną, to mają nie dlatego, że sobie
    włączyli, bo im do czegoś jest potrzebna, tylko mają dlatego, że
    operator przy wszystkich możliwych okazjach:
    a. domyślnie włącza wszystkim pocztę głosową na wszystkie możliwe
    okazje, nawet najbardziej bezsensowne, jak np. "kiedy zajęte";
    b. utrudnia wyłączenie poczty jak się da - celuje w tym firma Orange,
    trzeba przejść przez czyściec, żeby skutecznie wyłączyć pocztę głosową u
    tego operatora, u innych jest łatwiej, co nie znaczy, że łatwo dla
    przeciętnej gospodyni domowej z Pomorskiego;
    c. jeżeli jednak ktoś zdołał skutecznie wyłączyć pocztę, to operatorzy
    starają się przy każdej możliwej i niemożliwej okazji pocztę mu na nowo
    aktywować i włączyć, np. przy zmianie taryfy, przy wymianie karty SIM itp.