eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmorange: nieodebrane połączenia - czy widac je w internecie? › Re: orange: nieodebrane połączenia - czy widac je w internecie?
    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: orange: nieodebrane połączenia - czy widac je w internecie?
    Date: Wed, 13 May 2015 14:13:26 +0200

    Pszemol wrote:
    > "Poldek" <p...@i...eu> wrote in message

    > Może ma.
    > Ale chyba nie w prepaidzie Orange Free, nastawionym na internet...

    Teraz są ogólnodostępne w prepaidach taryfy "wszystkomające": dzwonienie
    i SMSy bez limitu (przynajmniej na polskie komórki) + mniejsza lub
    większa paczka internetu. Jestem przekonany, że włączenie czegoś takiego
    na miesiąc wyjdzie poniżej 50 zł. Nawet jak przyjedziesz tylko na
    tydzień, to się opłaci. Ale szczerze mówiąc, to jakie to ma znaczenie?
    Przyjeżdżasz do PL z USA na tydzień. Bilet, taksówka z/na lotnisko,
    hamburger po drodze itp. to wszystko kosztuje Cię parę tys. zł z okazji
    tej wizyty. Jaka różnica, czy wydasz 9 zł, czy 59 zł na posługiwanie się
    w kraju komórką podczas tego tygodnia? Moim zdaniem różnica nie jest
    warta zachodu związanego z szukaniem oferty, rozgryzaniem zasad
    promocji, włączaniem, czekaniem na SMSa potwierdzającego itd...