  • Data: 2018-04-09 12:54:27
    Temat: Re: orange pi zero zawieszanie sie
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Mirek <m...@n...dev> wrote:

    > Czy ktoś spotkał się z tym problemem?

    Spotkałem się na Raspberry PI 3. W wyniku dużego obciążenia (raczej
    pamięci, niż CPU) potrafi się zawiesić w taki sposób, że kernel działa,
    ale userland nie -- np. jak łączę się telnetem na port ssh, to przyjmuje
    połączenie (kernel), ale już nie odpowiada welcome stringiem.

    W logach (w tym wysyłanych zdalnie po UDP na inny serwer) też nic nie ma.

    Nie doszedłem jeszcze, co to powoduje. Zasilanie jest mało prawdopodobne,
    bo zasilacz ma duży zapas, ale może dla spokoju obejrzę to zasilanie pod
    oscyloskopem (może na kondensatorach zaoszczędzili, może przewody za
    długie)...

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]