  • Data: 2015-07-02 13:53:59
    Temat: Re: oscyloskop
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Ok, ale jakich częstotliwości się spodziewasz? Robisz coś z
    > przebiegami
    > na poziomie 100MHz?

    Chcialbym pobawic sie radiowka na 43x MHz. Tak w celach
    edukacyjno-uzytecznych. Narazie bardziej edukacyjno. W.cz. jest dla mnie
    ciagle nieodkryta planeta. Antenkami sie troche interesowalem, co mi
    grupa podpowiedziala - przeczytalem, ale co zabawa, to zabawa.

    > Wygenerować glicza na tyle energetycznego, żeby coś
    > uwalił i na tyle szybkiego

    Motorkiem krokowym sterowalem sobie. Nieduzy, 3 Nm. No i trzeba bylo
    wsadzic bardzo szybkie "szczottky", inaczej uwalal driver. Na moim g'nym
    oscylku nic nie bylo widac. A nie bylo to jakies ekstremalnie szybkie
    sterowanie. Krokowce bede wykorzystywal w najblizszym czasie dosyc
    licznie, no chyba, ze sie do BLDC przekonam, a to juz niebanalne sterowanie.

    > Nie znam, nie miałem okazji poznać. Zobacz może w takim razie na
    > Agilenta

    Bardzo sympatyczny sprzet, ale cena zabija.

    > Masz telefon, skorzystaj :)

    Nie mam, ani do Andrzeja, ani do Marka. Ty dzwoniles i dales mi
    sluchawke, a potem podpaliles pizzerie;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa