  • Data: 2014-11-22 00:14:10
    Temat: Re: oscyloskop z rejestracją przebiegu
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tak sobie myślę, że dobrym rozwiązaniem byłby może jaki "oscyloskop" do
    PC, na USB. Bo toto chyba z natury rzeczy musi zapisywać do PC przecież.

    Tyle, żeby rzeczywiście potem z tych zapisów dało się skorzystać , no i
    żeby nie kosztowało absurdalnie, bo o ile na zwykły oscyloskop to mi
    kasy nie żal, ale na te badziewia oscyloskopopodobne na PC to już
    znacznie bardziej. A to mi potrzebne do jednego konkretnego zastosowania
    tylko.

    Może któryś polecicie ?