  • Data: 2016-06-20 11:15:51
    Temat: Re: ostrzezenie dla tych, co jezdza na d.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20.06.2016 10:50, s...@g...com wrote:

    > Wersja jaką może przedstawic skodziarz:
    > "Jade se Panie i nagle w lusterku widze że jakiś motocyklista wyskakuje mi z prawej
    na zderzak, wyprzedzam gdzie moge i zaczynam zjeżdzać w prawo.
    > Ale kontroluje gdzie ten debil i go nie widze (jedzie za lewym słupkiem).
    > Mysle ze moze w martwym polu z prawej jest bo to debil i wyprzedza po prawej wiec
    wracam na swój pas.
    > I jade dalej i go nie widze za soba nigdzie.
    > A że sie wywalił to nie widziałem, patrzyłem przed siebie bo sie takie zamieszanie
    zrobiło."

    A dowodem na to jest, że dałem po heblach po zdarzeniu, ale się
    rozmyśliłem, bo panie takie zamieszanie było, że nie przyszło mi do
    głowy spojrzeć w lusteka żeby się zorientować co i jak - pojechałem
    dalej, co się będę zastanawiał za wiele - nic dobrego z tego nie ma;P

    Jak go namierzą to IMHO z pewnościa beknie za ucieczkę. A kierownik moto
    prawdopodobnie dostanie punkty i pewnie jakiś mandat. Zniżki OC pewnie
    mu zostaną, bo prawdopodobnie jego wina a i "poszkodowanego" raczej nie
    dotknął - jak dotknął to już się uciekający nie wytłumaczy.

    Shrek