  • Data: 2004-12-12 15:08:30
    Temat: Re: [ot] Re: metro ethernet?
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nastał nam piękny 10 grudzień 2004 roku,
    kiedy to Andrzej Nowak posłał(a) w świat wiadomość

    > Nie jest to do konca prawda. Sam bylem niedawno w takiej sytuacji, ze
    > nawet za 150zl miesiecznie nie moglem miec sensownego internetu, mieszkam
    > 3km od scislego centrum Gdanska. Tele2 oferuje podle uslugi i tylko w
    > dwoch dzielnicach, chello jest drogie (chyba kolo 8 dych minimum) i nie
    > wszedzie dociera, neostrada wolna i z nieludzkim limitem.
    Chwila, moment. Za 140 zł miałeś "jeszcze niedawno" Neostradę bez limitów.
    640 kbps download to dla ciebie "wolno"? No to wybacz: kajakiem do Szwecji
    - z Gdańska blisko. ;-)

    > Zostaja osiedlowki, ktore dzialaja z definicji kiepsko
    No cóż, osiedlówki długo i "ciężko" pracowały na taką obiegową opinię.
    Gdyby było inaczej, to "limitowana Neostrada 128" nie sprzedawałaby się jak
    ciepłe bułeczki.
    W ubiegłym roku TP nie zdołała wykonać planu sprzedaży, w tym roku pół
    miliona abonentów mają na długo przed końcem roku.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,