  • Data: 2016-09-21 13:40:52
    Temat: Re: [ot] tv - wyciszanie reklam
    Od: Gregoriusx <n...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-20 o 13:55, HF5BS pisze:

    > przykryty prawdziwymi informacjami.
    > Weźmy Acard versus Aspiryna. Dawką przeciętną tego pierwszego jest 75
    > mg, dawką tego drugiego 300. Substancja czynna obu kwas acetylosalicylowy.
    > TV reklamuje mniej-więcej, że twoje serce pęknie, jak nie weźmiesz
    > Acard-u. Tymczasem wystarczy kupić zwykłą aspirynę, dzielic tabletki na
    > czworo i już nie muszę drzeć ze strachu o to, że mi serce pęknie, bo
    > nigdzie acardu nie ma, a kto wie, że idealnie nadaje sie aspiryna?

    I zafundujesz sobie wrzody bo kwas acetylosalicylow działa drażniąco na
    błonę śluzową. Nasercowe aspirynki takie jak Acard mają specjalną
    powłokę, która powoduje, że rozpuszczają się dopiero w jelicie i nie
    masakrują żołądka. Z resztą jest masa podobnych i tańszych preparatów
    tego typu np. Aspifox.

    --
    Gregorius