  • 1. Data: 2019-04-28 21:47:21
    Temat: Re: p.m.t.g dorobila sie trzeciego teleMONGOła
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    ANTI junta EUdSSR wrote:
    > Po CHUJu w poprzek, PRUKWIE z pizda w poprzek;
    > doszedl filip z konopii z *DYNIĄ* w poprzek.

    > Nie trzeba bedzie dlugo czekac jak sie
    > nastepne teleMONGOŁowskie scierwo z
    > taniej-neoPRLowskiej-jatki zapstrzonej
    > NATO KLOAKI wykluje!

    Bekarty/wypierdy z NATOskiego *SZAMBA* sa 100%
    MONGOlami, nie podlega jakiejkolwiek dyskusji!
    Dodatkowo napromieniowane falami elektromagne-
    tycznymi sa absolutnymi *WRAKami* ('carcass',
    'offal', 'carrion').

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Hymn dla miliardow MONGOloidow: http://bit.ly/2U5oXdf

  • 2. Data: 2019-06-13 23:39:31
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-04-28 o 21:47, ? you jump on top of my dick ? pisze:

> [...]
    > MONGOlami, nie podlega jakiejkolwiek dyskusji!
    > Dodatkowo napromieniowane falami elektromagne-
    > tycznymi sa absolutnymi *WRAKami* ('carcass',

    A ty jesteś absolutnym ludzkim gównem ('human shit'). Nie wiem, co jest
    lepsze ;)

    --
    Filip454
    [f...@g...com]