    From: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: pętla fizyki
    Date: Fri, 9 Dec 2011 20:59:41 +0000 (UTC)

    <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]

    tj
    > w c jest tak samo: ball[i].x=50;

    tak wogole to (w tym kontekscie) w sensie
    pojeciowym c nie jest jezykiem niskopoziomowym
    (jest ono w tym sensie jezykiem dosyc wysokopoziomowym)
    c jest tylko bardziej 'przezroczystym' na maszyne,
    (i w tym sensie bylby bardziej niskopoziomowym)
    ale to niestety nie do konca, bo system (winda)
    jest nieprzezroczysty i nie mozna zobaczyc jak systemowe
    rzeczy sa zaimplementowane 'do dna'

    - w tym sensie linux jako open source ma wielka
    przewage z tego mojego punktu widzenia - z tym ze
    nie jestem pewien czy czytanie takich zrodel (np jak
    sa zaimplementowane blity z ram -> vram) to latwe
    zadanie i czy by mnie bylo na to stac - chyba zeby byly
    dobre ksiazki/podreczniki