  • 11. Data: 2013-06-29 08:32:00
    Temat: Re: [piatkowo] Najbardziej dający do zrozumienia sygnał, że czas sprzedać padakę
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 06/28/2013 11:29 PM, A.L. wrote:
> [...]
    złomowanie i wyrejestrowanie" itp.

    > E... pzresada. Kto by pety do popielniczki wyrzucal?...
    >
    > A.L.

    Widizałem kiedyś omege A, którą latał jakiś nałogowy palacz. Mieszek
    skórzany
    od wybieraka biegów był przepalony i cała przestrzeń pod mieszkiem była
    wypełniona petami. MASAKRA.

  • 12. Data: 2013-06-29 10:20:53
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > gdy po umyciu wygląda gorzej niż przed ;)
    >
    > --
    > Piter
    > vw golf mk2 1.3 '87
    > vw passat B5 1.6 '98

    Dzieciaki, czas na zabawę w piaskownicy. Tam sobie opowiecie jak zmieniacie
    pampersy.

  • 13. Data: 2013-06-29 11:36:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** TM pisze tak:

    > Dzieciaki, czas na zabawę w piaskownicy. Tam sobie opowiecie jak
    > zmieniacie pampersy.

    Powiadomienie wyskoczyło a tu jak często, jakieś gówno nie na temat.
    Czas zmniejszyć częstotliwość odpalania grup do raz na tydzień.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 14. Data: 2013-06-29 15:39:19
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-06-29 08:32, m...@i...pl pisze:

    > Widizałem kiedyś omege A, którą latał jakiś nałogowy palacz. Mieszek
    > skórzany
    > od wybieraka biegów był przepalony i cała przestrzeń pod mieszkiem była
    > wypełniona petami. MASAKRA.

    Czyli nie dość że palacz, to jeszcze obleśny flejtuch.

  • 15. Data: 2013-06-29 18:12:47
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 29 Jun 2013 08:32:00 +0200, "m...@i...pl"
    <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    >skórzany
    >od wybieraka biegów był przepalony i cała przestrzeń pod mieszkiem była

    Prawdziwy miszcz kierownicy wyrzuca peta przez okno

    A.L.

  • 16. Data: 2013-06-29 19:19:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-29 18:12, Użytkownik A.L. napisał:

    > Prawdziwy miszcz kierownicy wyrzuca peta przez okno

    Tak mieli miszcze w starych autach bez klimatyzacji, otwarte okno,
    i łokieć na zewnątrz. Ci w klimatyzowanych maja okna zamknięte
    i używają popielniczek.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2013-06-29 19:28:05
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 29 Jun 2013 19:19:35 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >Tak mieli miszcze w starych autach bez klimatyzacji, otwarte okno,
    >i łokieć na zewnątrz. Ci w klimatyzowanych maja okna zamknięte
    >i używają popielniczek.

    Jezeli ktos kocha swoj samochod (a to wiekszosc) nei zanieczysci go
    niedopalkiem. Twoja teza byla sluszna gdy szybe opuszcalo sie korbka.
    Ale dzis wystarczy nacisnac guzik, szybe opiscic o 5 centymetrow - i
    pet WON! Wystarczy pojezdzic po Warszawie zeby sie napatrzec.

    A.L.

  • 18. Data: 2013-06-29 19:48:48
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    > Powiadomienie wyskoczyło a tu jak często, jakieś gówno nie na temat.
    > Czas zmniejszyć częstotliwość odpalania grup do raz na tydzień.

> [...]

    Udajesz głupiego, czy ... ?

  • 19. Data: 2013-06-29 22:03:37
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości > Jezeli ktos
> [...]
    > Ale dzis wystarczy nacisnac guzik, szybe opiscic o 5 centymetrow - i
    > pet WON! Wystarczy pojezdzic po Warszawie zeby sie napatrzec.

    to przyjezdni...

  • 20. Data: 2013-07-01 16:53:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "vvvvvv" <w...@p...de> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości > Jezeli ktos
    > kocha swoj samochod (a to wiekszosc) nei zanieczysci go
    >
    > to przyjezdni...

    :-DDDDD