  • Data: 2018-07-16 16:42:23
    Temat: Re: piątkowo.... ale racja
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Takich pytań w pewnym okresie na Elektrodzie były dziesiątki
    > dziennie. A jak człowiek próbował zwrócić uwagę, to dostawał opierdol
    > od lamerii, że ma się odpierdolić jak nie zna odpowiedzi.
    >
    > I to jest ta druga strona medalu. Byłem moderatorem na Elektrodzie.
    > Dałem sobie spokój, gdy okazało się, że dla admiralicji ważniejsza
    > jest klikalność niż minimalny poziom wypowiedzi. Ważniejszy jest
    > kumpel innego moderatora niż twórca całego działu na Elektrodzie.
    >
    > Jak czytam takie ,,dowcipy" jak ten z Mistrzowie, to mam do powiedzenia
> [...]

    Tu mi się przypomniało jak parę razy miałem jakieś nietrywialne problemy
    elektroniczne i jako człowiek (w moim mniemaniu) dobrze wychowany
    szukałem przez google zamiast włazić od razu na elektrodę czy na p.m.e
    (gdy jeszcze ta grupa żyła). No i znajdowałem linki do wątków na
    elektrodzie. Bardzo krótkich, bo zawierających komentarz moderatora aby
    delikwent najpierw poszukał przez google :) Dobrze, że istniały fora
    obcojęzyczne.
    Ale dla równowagi dodam, że jak mam problem np. ze zmywarką, to
    wystarczy w google wpisać model sprzętu i numer błędu i są dość dokładne
    porady jak naprawić.

    --
    pozdrawiam
    MD