  • 21. Data: 2009-05-18 18:00:52
    Temat: Re: pije olej jak smok - czym to grozi ?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 18 May 2009 19:32:49 +0200, osobnik zwany Grzybol
    wystukał:

    pokaż! A właściwie już nie musisz

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2009-05-18 18:01:34
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@-...fm> napisał w
    wiadomości news:gus7mu$kq$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > "Grzybol" <g...@w...pl> wrote in message
    > [...]
    > Wez sie chlopie zastanow. Jestes dorosly? To wypowiadaj sie publicznie
    > jak dorosly - podskakujesz bez powodu (przynajmniej w tym watku) -
    > przeciez nikt na Ciebie tutaj (w tym watku) nie najechal...
    > Albo jak pijesz to nie uruchamiaj kompa, bo niepowazny sie robisz.

    Hehe, boli? Widzisz, większość tych pedałów najeżdża na ludzi w różnych
    wątkach. Bardzo często nie znając ich i odpisując na posty ich niedotyczące.
    Więc jest to próbka jak to wygląda:-) Fajnie? Będzie fajniej...

    --
    Grzybol

  • 23. Data: 2009-05-18 18:08:46
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    > Hehe, boli?

    Jak dorosly czlowiek robi z siebie dzieciaka? Zawsze...

    > Widzisz, większość tych pedałów najeżdża na ludzi w różnych wątkach.

    Widzisz - jest najezdzanie i najezdzanie. Troche sie rozni powiedziec, ze
    ktos jest "pedalem" czy "chamem jebanym", a troche inaczej jak komus
    powiesz, ze np. jest idealnym klientem firmy skoda. Albo, zacytowac
    klasyka - W. Pasikowskiego ("Ja Gelerth"):
    "Pies Cie jebal synu i matke twoja, albo cholerna probowke, z ktorej cie
    wychodowali, ale nie zwykly pies, ktory jest zasadniczo milym zwierzeciem,
    tylko parszywy, zdychajacy kundel, ktoremu zadna suka nie chce dac, wiec
    jest gotowy wyjebac kazde scierwo, nawet takie jak..."

    Zwroc uwage, ze to nie do Ciebie, ani nie o Tobie - tylko w gwoli
    wyjasnienia roznicy. Tobie brakuje zarowno finezji, jak i tego, ze wyzwiska
    doroslego, kulturalnego czlowieka powinny byc riposta - a nie zaczepka.

    > Więc jest to próbka jak to wygląda:-) Fajnie? Będzie fajniej...

    Nie, nie bedzie - po prostu kazdy bedzie Cie ignorowal. Proste i zawsze
    skuteczne.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 24. Data: 2009-05-18 18:11:06
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@-...fm> napisał w
    wiadomości news:gus8bj$272$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > zaczepka.
    > Nie, nie bedzie - po prostu kazdy bedzie Cie ignorowal. Proste i zawsze

    Wiesz, że mam to w dupie? Riposty można pisać komuś kto je rozumie. A
    chamowi można tylko w mordę, albo przekleństwem...

    --
    Grzybol

  • 25. Data: 2009-05-18 18:39:59
    Od: a...@g...com

    On 18 Maj, 19:13, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

    > Co Ty Trollu możesz o tym wiedzieć? :-) Takiś kurwa fachowiec, a nie umiesz
    > delimitera zrobić? Ktoś ma kurwa po tobie jebany trollu ręcznie usuwać twoje
    > jebane cuchnące stopki? Przyjemnie?

    Kurwa no to co za trep. Jak nie przypierdalasz się do braku merotoryki
    w dyskusji to do czyjejś sygnaturki, nie podoba się to spierdalaj na
    forum sikacza czy jakiekolwiek inne.

    --
    Artur

  • 26. Data: 2009-05-18 18:41:17
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Kurwa no to co za trep. Jak nie przypierdalasz się do braku merotoryki
    > w dyskusji to do czyjejś sygnaturki, nie podoba się to spierdalaj na
    > forum sikacza czy jakiekolwiek inne.

    Hehe, sam spierdalaj poteflonie jebany!

    --
    Grzybol

  • 27. Data: 2009-05-18 18:41:40
    Od: a...@g...com

    On 18 Maj, 20:01, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

    > Hehe, boli? Widzisz, większość tych pedałów najeżdża na ludzi w różnych
    > wątkach. Bardzo często nie znając ich i odpisując na posty ich niedotyczące.
    > Więc jest to próbka jak to wygląda:-) Fajnie? Będzie fajniej...

    Jak już zauważyłeś to chłopaka tu nie znajdziesz, zaprzestań prób. A
    ty na co teraz odpisujesz? Nie masz nic do powiedzenia to zamilcz,
    chamie.

    --
    Artur

  • 28. Data: 2009-05-18 18:46:55
    Od: a...@g...com

    On 18 Maj, 20:41, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

    > Hehe, sam spierdalaj poteflonie jebany!

    Z tego jak się zachowujesz to można wywnioskować, że jesteś gnojkiem w
    wieku 16 lat któremu marzy się motocykl a nawet i cztery ale pojeździć
    możesz tylko chińskim skuterkiem który dostałeś na urodziny.

    --
    Artur

  • 29. Data: 2009-05-18 18:50:35
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...
    > Jak już zauważyłeś to chłopaka tu nie znajdziesz, zaprzestań prób. A
    > ty na co teraz odpisujesz? Nie masz nic do powiedzenia to zamilcz,
    > chamie.

    Ty jebany konusie:-) Pierdolony Arturek, pedał jebany, chciałbyś dupe komuś
    zerżnąć? Skurwysyński pedał:-)

    --
    Grzybol

  • 30. Data: 2009-05-18 18:51:41
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    > Z tego jak się zachowujesz to można wywnioskować, że jesteś gnojkiem w
    > wieku 16 lat któremu marzy się motocykl a nawet i cztery ale pojeździć
    > możesz tylko chińskim skuterkiem który dostałeś na urodziny.

    A ty jesteś 15 letnim pedałem pryszczatym, który jebie na razie psy w dupe,
    bo nie może nic na mieście wyrwać:-)

    --
    Grzybol