    From: "Przemek" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: pinout GPS2 LP7450
    Date: Thu, 29 Oct 2009 20:50:21 +0100

    Użytkownik "Konop" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A co Ci przeszkadza w wyciąganiu tych danych bo BT?? Mam inny odbiornik
    > GPS na BT i wszystko śmiga ładnie ;)... Napisz co konkretnie chcesz zrobić
    > i po co, to może rozumiejąc Twoje intencje ktoś Ci pomoże :)...

    Ok, w takim razie:
    mam moduł tempomatu do swojego samochodu, normalnie ciągnie on dane do pracy
    z czujnika prędkości, który ma na wyjściu impulsy 5V o zmiennej f zależnej
    od prędkości. Nie chcę go tam podłaczać, bo nie i już i wymyśliłem sobie, że
    wykorzystam posiadany moduł BT, dane z niego wezmę wrzucę na AVR, ten
    zamieni mi prędkość na sygnał jak z czujnika i już (się trochę pobawię w
    programowanie).
    Wiem, że mogę:
    -kupić gotowy moduł GPS na alle za 30 zł, ale do niego muszę dokupić antenę,
    całość ok. 100zł;
    -kupić moduł BT i zsynchronizować wszystko, ale nie mam ochoty wydawać na to
    pieniędzy, nawet małych;
    -nie chcę podłączac jak w oryginalnym układzie, bo nie i już;
    -chcę wykorzystac maksymalnie to co mam.

    Chcę się pobawić, przy okazji czegoś nauczyć i mieć ew. tempomat do innego
    samochodu, wystarczy mechaniczne podłączenie, tempomat działa na zasadzie
    dodatkowej linki do regulacji otwarcia przepistnicy.
    Przem