  • Data: 2016-05-29 00:48:19
    Temat: Re: pir - czujnik ruchu wykrywa nieistniejący ruch
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości
    news:nicoek$ev9$2@dont-email.me...
    > KAmera daje fałszywe alarmy, bo widzi ludzi za oknem wystawowym. inaczej
    > ustawiona kamera widzi podłogę, na której widać snopy świateł samochodów.
    > ( co prawda nie powinny tam jeździć, ale raz czy dwa razy jedzie taksówka
    > nocą, albo rano oczyszczarka miejska) czujnik PIR nie widzi tych
    > refleksów.
    > Chyba będę musiał kupić dobrej jakości czujnik pir, albo 2 piry szeregowo
    > i arduino :)

    Za lat bardzo dawnych, taka badziewiasta kamera, podpinana pod LPT, w
    programie jej obsługi mogłem zdefiniować, w którym obszarze ma filować i jak
    czułe ma być to filowanie. Czyli kicior, bądź pieseł łażący po pokoju nie
    wyzwalałby alarmu, podobnie człowiek za oknem, ale już ktokolwiek z ludzi,
    zaalarmowało by natychmiast. W instrukcji pisali, że mogę zdefiniować, choć
    dokładnie szczegółów nie pomnę to, co Kinect umożliwiał dopiero ponad 10 lat
    później... Powiadomienie (prawie) jakie chciałem, ode mnie zależało, gdzie
    poleci.
    Hmm... to już dziś nie można?

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking