    From: "wiatrak" <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: plan socjalny TP - jak to jest
    Date: Sat, 8 Aug 2009 13:17:15 +0200

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h5jka9$on0$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Zastanawiam się jak to jest/było w TP z Planem Socjalnym.
    > Teraz zdaje się nie jest sprzedawany ale był.
    > Mógł go zamówić każdy abonent indywidualny.
    > Jak ma się opłata abonamentowa w wysokosci 28 PLN do deklarowanego przez
    > TP kosztu utrzymania linii w wysokosci 36,60 PLN gdy klient chce mieć np
    > tylko Neostradę.
    > Czy TP dokłada charytatywnie do abonentów posiadajacych plan Socjalny ?
    > Jak ma się to w ksiegowości przestawianej Urzędowi Skarbowemu do wyceny
    > kwoty 36,60 jako kosztu utrzymania linii przedstawianej UKE ?
> [...]

    Nie lubię Tepsy, ale: W przypadku abo socjalnego tepsa odbija sobie na
    kosztach połączeń. Jeden impuls 3-minutowy to około 72 grosze. To jest na
    zasadzie, konto w banku za darmo, ale przelewy po 20 złotych. Nie bronie
    tepsy, sam korzystam z upc i z voipa (voipdiscount + tlenofon) Koszt około
    30 złotych na 5 miesięcy. Limit rozmów - 300minut na tydzień na stacjonarne
    w Europie i na świecie. Telefranca OUT!!!!!

    wiatrak

    P.S. A tak całkiem poważnie. Oczywiście, że koszt utrzymania łącza 36,60
    jest wzięty z sufitu. Telefranca to złodziejska firma.