    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: plan socjalny TP - jak to jest
    Date: Sun, 09 Aug 2009 15:29:40 +0200

    On Sat, 8 Aug 2009 13:17:15 +0200, wiatrak wrote:
    >Nie lubię Tepsy, ale: W przypadku abo socjalnego tepsa odbija sobie na
    >kosztach połączeń. Jeden impuls 3-minutowy to około 72 grosze. To jest na
    >zasadzie, konto w banku za darmo, ale przelewy po 20 złotych.

    No owszem, liczyc trzeba caly wplyw.

    Ale jest w tym drugie dno: skoro tepsa odbija sobie na polaczeniach,
    to wniosek z tego ze klient zaplaci tyle samo, a przeciez miala byc
    ulga dla biednych :-)

    A tutaj - abo ponizej kosztow utrzymania, plus wysoka taryfa
    zniechecajaca do dzwonienia .. nie, to nie jest dobry interes :-)
    Zlikwidowac socjalne, a jak panstwo chce, to niech dotuje :-)

    >P.S. A tak całkiem poważnie. Oczywiście, że koszt utrzymania łącza 36,60
    >jest wzięty z sufitu. Telefranca to złodziejska firma.

    Czy mi sie wydaje czy UKE podliczyla TP na potrzeby WLR, i wyszlo cos
    18 netto ?

    J.