  • 101. Data: 2012-04-16 22:30:40
    Temat: Re: plyn chlodniczy - wlasna mikstura na klimat bardzo goracy
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik "marcin" <l...@k...cwo> napisał w wiadomości
    news:jmhv8v$8qd$2@inews.gazeta.pl...

    > nie do, a na.

    Uzgodnij może sam ze sobą, o co Wam chodzi :)
    "na masce jest wlot do IC"

  • 102. Data: 2012-04-16 22:32:12
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Uzgodnij może sam ze sobą, o co Wam chodzi :)
    > "na masce jest wlot do IC"

    zwykla pomylka. sorki. przeciez wiadomo o co chodzi.

  • 103. Data: 2012-04-16 22:35:57
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-04-16 22:30, Plumpi pisze:
    > Użytkownik "marcin" <l...@k...cwo> napisał w wiadomości

    > Uzgodnij może sam ze sobą, o co Wam chodzi :)
    > "na masce jest wlot do IC"

    a z przodu jest wlot powietrza do chłodnicy - i to jest ok?

  • 104. Data: 2012-04-16 22:38:37
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:jmhfnc$m44$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak w jedno wiadro nalejesz wrzątku a w drugie glikolu o temperaturze 100
    > stopni i je przeniesiesz kilometr dalej to woda będzie miała wyższą
    > temperaturę niż glikol.

    Aż oczy bolą od czytania takich bzdur.
    Kolego i co z tego, że woda będzie miała wyższą temperaturę?
    Po prostu woda będzie dłużej oddawać ciepło, którego jest o wiele więcej w
    tej wodzie.

  • 105. Data: 2012-04-16 22:44:32
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    > ale jest jedno ale. auto posiada tylna nagrzewnice pod fotelem.
    > zastanawiam sie czy ona nie zaburza przeplywu wody. w sensie ze woda nie
    > idzie w calosci z glowicy do chlodnicy, tylko czesc marnuje sie w
    > niepotrzebnej nagrzewnicy. moze sprobuje ja wywalic.

    Hola, hola, to żeś się nieco zapędził.
    Przecież pisałeś, że w aucie wszystko jest OK, a do tego nie ma potrzeby
    przerabiac auta seryjnego :)

  • 106. Data: 2012-04-16 22:51:26
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    > zwykla pomylka. sorki. przeciez wiadomo o co chodzi.

    Nie wiadomo o co Ci chodzi.
    Wybacz, ale z Tobą to się dyskutuje jak z dzieckiem.
    Skoro chcesz, aby Ci pomóc rozwiazać problem to zacznij ludzi traktować
    poważnie.

  • 107. Data: 2012-04-16 22:57:35
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "marcin" <l...@k...cwo> napisał w wiadomości

    > zwykla pomylka. sorki. przeciez wiadomo o co chodzi.

    Na masce masz wlot powietrza chłodzącego intercooler? Gdzie jest wlot
    powietrza do filtru powietrza?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 108. Data: 2012-04-16 22:58:24
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 16-04-2012 o 18:02:11 kogutek <s...@g...skasuj-to.pl>
    napisał(a):

    > Chuj ci do tego posrańcu.
    Lepiej być posrańcem niż chujem.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 109. Data: 2012-04-16 23:08:03
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Na masce masz wlot powietrza chłodzącego intercooler? Gdzie jest wlot
    > powietrza do filtru powietrza?

    wlot powietrza do filtra jest w prawym blotniku gdzies kolo reflektora z
    tego co pamietam. to ma jakies znaczenie?

  • 110. Data: 2012-04-16 23:11:30
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Hola, hola, to żeś się nieco zapędził.
    > Przecież pisałeś, że w aucie wszystko jest OK, a do tego nie ma potrzeby
    > przerabiac auta seryjnego :)

    no wszystko jest tak jak fabryka zrobila, ale moze to jest blad
    konstrukcyjny? wykluczamy taka mozliwosc? werje 3drzwiowe nie maja tej
    nagrzewnicy. chociaz przemyslalem sprawe i wywalenie jej chyba nic nie
    zmieni poniewaz w niej jest zawor zamykajacy przeplyw wody i na
    zamknietym jest bez roznicy. ale wymyslilem ze moze w miejsce tej
    nagrzewnicy wsadzic pompke od omegi - taka jak ktos pisal na poczatku w
    tym watku. moze wymusiloby szybszy przeplyw.