  • Data: 2015-04-27 18:26:25
    Temat: Re: pobór prądu na standbayu
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.04.2015 o 12:48, Piotr Wyderski pisze:

    > "I w miejsce słów <<być może>> dajemy <<z pewnością>>" ;-)
    > Nowe telewizory potrafią m.in. (wielokanałowo) nagrywać
    > programy TV same będąc "wyłączone", a w takich sytuacjach
    > pobór prądu może być niezaniedbywalny.
    >
    > Pozdrawiam, Piotr

    nie. to tylko telewizor. co prawda panasonik i plazma, ale bez wifi,
    usb, kamery smarta itp. Czeka jedynie na pilota. jak go guzikiem wyłącze
    - to już na nic nie czeka a jak wcześniej pisałem - 20 w ciągnie.
    smarta to ja mu zrobiłem starym pecetem przykręconym do plecków. Tyle że
    pecet mniej zużywa w standby niż tv. za to po włączeniu tv zużywa mniej
    niż 100W. jak jest jasno (dzień) to się sam obraz rozjaśnia i dochodzi
    do 130W. Plazma 42 cale.

    ToMasz