    From: Artur Stachura <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: podłączenie wyj. słuchawkowego do line in wzm.?
    Date: Sat, 22 May 2010 16:14:47 +0000 (UTC)

    On Sat, 22 May 2010 10:34:28 +0200, Michał <x...@n...pl> wrote:
    > Witam,
    > może ktoś się orientuje, czy jest możliwe ( sądzę, że tak:) nawet nie wiem,
    > czy tak kiedyś nie robiłem ), podłączenie do wzmacniacza na wejście ausdio
    > sygnału z wyjścia słuchawkowego innego urządzenia? Domyślam się, że głośność
    > nie powinna być na full, ale chyba nie powinno nic paść?

    Z mojej próby prowizorycznego podłączenia wyjścia słuchawkowego
    "mp3-ki" do wejścia wzmacniacza wynika, że głośność _powinna_ być
    "na full", żeby cokolwiek było słychać :-)

    Oczywiście na wyjściu słuchawkowym innego (większego) urządzenia
    napięcie może być większe; zwłaszcza, jeśli wyjście jest dostosowane
    do słuchawek o impedancji większej niż popularne 32 Ohmy.

    Ewentualnie zawsze można zmontować przedwzmacniacz na jednym
    tranzystorku albo, bardziej "oldskulowo" - użyć transformatora
    dopasowującego (jeśli stereo, to razy dwa, po jednym na kanał).

    Pozdrawiam,
    --
    Artur Stachura