  • Data: 2019-02-16 21:20:45
    Temat: Re: podłączyłem odwrotnie +- do laptopa
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16/02/2019 00:40, HF5BS wrote:
    >> https://www.sellmyretro.com/offer/details/brand-new-
    %282016%29-sinclair-zx-spectrum%2B-48k~~128k-keyboar
    d-membrane-17350
    > Heh... nadal wygląda jak słabizna jakaś...

    Działa i wygląda identycznie jak oryginał.

    > Ja myślałem raczej o czymś w rodzaju serii małych, osobnych lączniczków,
    > ale nie mogę tego znaleźć w Guglu.

    Do tej płytki takie lutujesz.

    Tu masz zmontowaną:

    https://www.sellmyretro.com/offer/details/48k-_kdlxr
    -%28assembly-kit%29--_-pcb-replacement-keyboard-for-
    zx-spectrum-48k-rubber-version-10676

    Ale jak mówie, nie polecam z uwagi na to że guma klawiszy jest za miękka
    i nie naciska switchy jak powinna.

    Wstawienie jakiś własnych przycisków jest kiepskim pomysłem bo:

    a) górna częśc klawiatury zx nie ma pod klawiszami nic poza płaskim
    plastikiem, więc wiercenie i ogromne rękodzieło.

    b) masz pi x drzwi 0.5cm odstepu do scalaków, w niektórych wersjach pcb
    pod klawiszami są rózne elementy i dystans spada prawie do zera.

    Opcja wymiany folii jest wydaje się najłatwiejsza.