  • Data: 2019-02-16 23:17:08
    Temat: Re: podłączyłem odwrotnie +- do laptopa
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > MOSFET nie ma złącza bramka do czegokolwiek. Jak sama nazwa wskazuje,
    > ma izolowana bramkę.

    Tak, racja. Więc jak nazwać to, co nazwałem złączem? Obszar? Bo chyba nie
    kanał, kanał dopiero się tworzy / wzbogaca (lub zubaża)...

    Tak czy inaczej problem pozostaje -- w BJT w trybie inwersyjnym tranzystor
    otwiera się przez przepływ prądu przez złącze BC zamiast BE, a tutaj
    przecież MOSFET otworzył się przez potencjał na obszarze GS, nie GD.

    Chyba że w MOSFETach ze względu na istnienie diody w strukturze właśnie to
    zjawisko jest nazywane trybem inwersyjnym?

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika