    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: podłączyłem odwrotnie +- do laptopa
    Date: Sun, 17 Feb 2019 14:01:02 +0100

    W dniu 2019-02-17 o 03:43, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:q49raq$a8v$1@node2.news.atman.pl...
    >> On 16/02/2019 00:40, HF5BS wrote:
    >>>> https://www.sellmyretro.com/offer/details/brand-new-
    %282016%29-sinclair-zx-spectrum%2B-48k~~128k-keyboar
    d-membrane-17350

    > Nie mówię "nie"...

    -%28assembly-kit%29--_-pcb-replacement-keyboard-for-
    zx-spectrum-48k-rubber-version-10676

    > Nawet ładnie wygląda.

    > No, zdecydowanie nie fraszka.

    > W tej opcji, co ją mam na myśli, dość mocno się rzeźbi i kabluje siatkę
    > połączeń. Mikroprzełączniczki OIDP, mocuje się jakoś do obudowy... No,
    > ale tego nie mogłem znaleźć własnie, tam chyba nie byo płytki, do której
    > się lutowało...

    > Żeby jeszcze folia była odpowiednio trwała...
    > Tak, tak chyba najłatwiej.

    Jeszcze były różne zestawy do własnego montażu, bodajże jakieś
    Leningrady. Ale jakość obudowy była poniżej krytyki. Wyglądało to gorzej
    niż zdechły szczur. Ale niektóre wersje na mikroswitchach działały wbrew
    pozorom stabilnie i dobrze.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam