  • 21. Data: 2005-09-05 08:51:26
    Temat: Re: polski kontent (gadu-gadu) wynosi się zagranicę
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <v...@a...sgh.waw.pl> Piotr KUCHARSKI napisał(a):

    > RIPE nie weryfikuje. Ewidentnie (sieciowo) to nie jest PL, tylko DE.

    Nie koniecznie. DTAG ma też swój router w warszawie.

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/

  • 22. Data: 2005-09-05 08:53:05
    Temat: Re: polski kontent (gadu-gadu) wynosi się zagranic
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <dfh02n$82m$1@opal.futuro.pl> Tomasz Śląski napisał(a):

    > A rzeczywiście, aczkolwiek, kiedys mi się majaczył jakiś tracerout prowadzący
    > do TPI przez Atmana.

    z tego co pamiętam to tpi od zawsze miało bezpośrednie łącze do tpnetu.

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/

  • 23. Data: 2005-09-05 09:03:05
    Od: "oldwin" <o...@t...pl>

    > W ramach plotek dorzucę, że pewna firma, BARDZO blisko związana z France
    > Telecom, nie mogąc otrzymać łącza od FTP, wzięła je od konkurencji ;-)
    >
    > M.

    IDEA? ;-)

  • 24. Data: 2005-09-05 09:33:00
    Temat: Re: polski kontent (gadu-gadu) wynosi się zagranicę [OT]
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    AdamG <a...@...tresci.patrz> wrote:
    > Rownie dobrze moglbys pokazywac palcem patrioty na personel pracujacy
    > w hipermarketach.

    tylko powstaje pytanie - skąd ten palec wziąć?

    B.

  • 25. Data: 2005-09-05 09:48:10
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Tomasz Paszkowski wrote:

    > z tego co pamiętam to tpi od zawsze miało bezpośrednie łącze do tpnetu.

    Zapytałem w kręgach bardzo zbliżonych do źródła. Owszem, jest bezpośredni styk
    do TPNET, ale jest też styk do ATMAN-a, który, wg umowy, w razie awarii łącza
    bezpośredniego z TPNET ma słuzyć jako backup. Co prawda przy pierwszej awarii
    okazało sie, że TPNET odfiltrował TPI na wejściu z ATMAN-a, ale to zostało
    naprawione dość szybko. Źródło informacji potwierdziło, że mogłem widzieć
    tracerouty via ATMAN, bo łączu podstawowemu z TPNET zdarzało się padać.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 26. Data: 2005-09-05 10:02:43
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <dfh487$9rs$1@opal.futuro.pl> Tomasz Śląski napisał(a):

> [...]
    > okazało sie, że TPNET odfiltrował TPI na wejściu z ATMAN-a, ale to zostało

    może nie było ASNa TPI w odpowiednim makro ? Bo filtry to budują chyba
    automatycznie na podstawie info z ripe.

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/

  • 27. Data: 2005-09-05 10:44:06
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Tomasz Paszkowski <a...@w...pl> wrote:
    > Niekoniecznie. DTAG ma też swój router w warszawie.

    IMO sieciowo to jest DE. I tak zostanie póki nie będzie bezpośrednich
    peeringów z sieciami PL. :)

    p.

  • 28. Data: 2005-09-05 12:40:59
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 4 Sep 2005 14:00:04 +0200, w <dfenk1$ch4$1@opal.futuro.pl>, "Olszewski
    Konrad [Etop]" <k...@e...pl> napisał(-a):

    > "powyzszy tekst reprezentuje moje wlasne,prywatne opinie i nie jest
    > oficjalnym stanowiskiem jakiegokolwiek podmiotu trzeciego"

    Pisz pod cytatem.

  • 29. Data: 2005-09-05 14:22:27
    Temat: Re: polski kontent (gadu-gadu) wynosi si? zagranic
    Od: "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl>

    hmmm:))))
    Użytkownik "Marek Iwanejko" <m...@h...elka.pw.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:dffssp$rjc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > To nieprawda. Masz zle informacje.
    >
    > /M

    raczej dobre (a ty bys mi routy tpi po wixie wysylal )

  • 30. Data: 2005-09-05 19:41:25
    Od: "Marek Iwanejko" <m...@h...elka.pw.edu.pl>

    Tomasz ?l?ski <t...@k...org.pl> wrote:
    > Zapytalem w kregach bardzo zblizonych do zródla. Owszem, jest
    > bezposredni styk do TPNET, ale jest tez styk do ATMAN-a, ktory,
    > wg umowy, w razie awarii lacza bezposredniego z TPNET ma sluzyc
    > jako backup. Co prawda przy pierwszej awarii okazalo sie, ze TPNET
    > odfiltrowac TPI na wejsciu z ATMAN-a, ale to zostalo
    > naprawione dosc szybko. Zrodlo informacji potwierdzilo, ze moglem widziec
    > tracerouty via ATMAN, bo laczu podstawowemu z TPNET zdarzalo sie padac.

    Oj Tomek...

    ...tak dziala gluchy telefon ;-)

    Twoje informacje o umowach, padach i trasach sa mocno (w latach)
    nieaktualne.

    Czy to zrodlo to ten ktos kto sie tym bawil, ale potem odszedl
    i nie wie co bylo pozniej? ;-) Zgadlem? ;-)

    Pozdrowienia
    M.