    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: - porównanie aparatów DSLR po 6-ściu latach
    Date: Mon, 11 Feb 2013 10:28:48 +0100

    Użytkownik "Gil" napisał w wiadomości grup
    da.pl...

    > Wiedziałem, że body będzie biedniejsze od starego Nikona i tak
    > oczywiście jest.

    Nie rozumiem, mam dokładnie odwrotne wrażenie :-)

    > Jakość wykonania i plastiki na korzyść aparatu sprzed
    > 6-ściu lat.

    Plastiki zgoda, ale juz skóropodobne pokrycie IMO ma Canon ma lepsze.

    > Ale nie o tym.
    > Naczytałem się na optycznych o szumach na ISO 800/1600/3200/6400 i myślę
    > sobie będzie dobrze.
    > Tu spotkało mnie największe rozczarowanie w zakupionym Canonie 600D.
    > Szumy w słabym świetle są dalej ogromne. Nawet w ISO 1600,które podobnie
    > miało być czyste.
    > Jestem bardzo rozczarowany. Jest co prawda lepiej niż w Nikonie D40 ale
    > niewiele. I jeszcze ta matryca 18 Mpix co nic nie daje a obróbka trwa
    > długo.

    ISO 1600 z Canona 600D niewiele odbiega na korzyść od tego z Canona 400D
    sprzed kilku lat. Canon poszedł w kierunku MPIX i należy się cieszyć, że
    jeśli chodzi o szumy nie jest gorzej :-) Ale to nie tylko Canon, Nikon w
    ostatnich latach też głównie poprawił DR a nie szumy.

    A tak z ciekawości po co Ci ISO 1600 przy astrofoto? Myślałem, że to się
    robi na ISO 100 + stacking.

    Pozdrawiam
    Ergie