  • 61. Data: 2016-12-29 23:05:58
    Temat: Re: poziom wiedzy po gimnazjum zapewne
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 29 Dec 2016 09:28:43 -0800 (PST), bartekltg
    <b...@g...com> wrote:
    > Tego z żadnej strony zrozumiec nie mogę.

    Użyj ironii.

    --
    Marek

  • 62. Data: 2016-12-30 08:59:38
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    > Mógłbyś wstawić bo miałeś "inny" polski jak napisałeś niżej. Przestań
    > się juz osmieszać. Wkroczyłes na grunt mało Ci znany.

    http://sjp.pwn.pl/zasady/small-376-small-small-90-G-
    1-small-Przecinek-a-spojniki-I-i-I-I-a-I-I-i-I-I-ora
    z-I-I-tudziez-I-I-lub-I-I-albo-I-I-badz-I-I-czy-I-I-
    ani-I-I-ni-I;629793.html

    Jakby link się zawinął:
    http://skroc.pl/f3697

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 63. Data: 2016-12-30 09:22:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 29 Dec 2016 11:28:56 +0100, MKi napisał(a):

    > Na upartego mógłbym wstawić przecinek przed
    > "i bardzo słusznie".

    Bardzo słusznie :) ale ja bynajmniej nie uważam się za chodzący wzorzec
    poprawnej pisowni :) Przecinki i podobną miełocz mam w lekkiej
    pogardzie, więc i innym wybaczam. Oburzam się dopiero jak ktoś walnie
    ortografa strasznego, np "rzeka" przez ż. I o ile pamiętam, na
    elektrodzie bywały uwagi o ortografię, ale sam bym nie zdzierżył "żeki"
    albo "tych diód"
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 64. Data: 2016-12-30 10:31:31
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 grudnia 2016 23:05:59 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Użyj ironii.

    Użyj rozumku.

    bartekltg

  • 65. Data: 2016-12-30 22:45:10
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał:

    > Przypominam, że piszemy w kontekście Elektrody - masz do mnie jakieś
    > zastrzeżenia z poziomu lusera Elektrody?

    Z poziomu dawnego usera Elektrody nie. Nie pamiętam Cię jako moda. Jeśki byś
    podał okres w jakim pełniłeś te obowiązki to może byłoby łatwiej.

    Pzdr

  • 66. Data: 2016-12-30 22:51:42
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał:

    > Też chcę!

    Zawsze możesz sam to zrobić abarotnie.

    Pzdr