  • Data: 2018-01-16 03:17:12
    Temat: Re: [pr] Znalezisko w Radzyniu Podlaskim
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mark" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:p3j9f6$lpj$1@node1.news.atman.pl...
    (przy siedzibie Multimedii)
    >>> Dziabnij foty i podlinkuj je gdzieś...
    >>>
    >> Jak będzie stał to zrobię kilka fotek.
    >>
    > Stoi nadal, tylko że nieczynny.
    > A kilka fotek tu: http://belldandy.pl/automat/

    No, można powiedzieć, że aż miło popatrzeć.
    Aparat właściwe w ogóle nie zniszczony, a jedynie obsyfiony, wydaje się, że
    wystarczyło by go ładnie odmalować i prezentowałby się świetnie.
    Patrzyłem pod kątem zniszczeń mechanicznych, jak np. porysowana powierzchnia
    metalu, poszarpany, pogięty przewód, itp. Nic takiego wielkiego nie widzę,
    wybebeszyłbym go czasowo, wypiaskował obudowę, z umiarem rzecz jasna,
    odmalował z sensem i byłby cymes, cacko, aż miło, nawet, jak by miał pewne
    oznaki używania, w miarę, to byłby pełniejszy w wyrazie, ze nie był tylko
    muzealnym eksponatem, ale też, po prostu, pracował. Może i parę regulacji...
    To prawda, nie widać, co wewnątrz, ale... skoro obudowa w dobrym stanie, to
    i reszta ma szansę...

    --
    Pies jest jedynym zwierzęciem, które potrafi wyrazić zadowolenie lub
    śmiać się kręcąc lub wymachując ogonem i czyni to nieporównanie wdzięczniej

    PS. Ażem gapa... przegapiłem 2017-12-12 - 20 rocznicę bytności tutaj... (na
    p.m.t oczywiście)