  • Data: 2018-02-15 18:20:28
    Temat: Re: problem z elektryką
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-15 o 07:25, LEPEK pisze:

    > Macanie wiązek nie dało żadnej reakcji.
    > Domyślam się, że jest jakieś zwarcie, może spowodowane wilgocią, które
    > 'kradnie' prąd.

    Jakby miało kraść aż do tego stopnia, to łatwo namierzyć miejsce po
    dymie i płomieniach :-D

    > A po odpięciu odbiorników przerywam obwód i sytuacja się
    > poprawia. Z drugiej strony takie 'błądzenie' prądu pasowałoby do
    > problemów z masą, ale tych nie stwierdziłem.

    Mi to ewidentnie wygląda tak jakby masa w jakiejś gałązce przechodziła
    przez jakąś żarówkę lub inne urządzenie. Dlatego zamiast domniemanych
    12V masz 5V. Oczywiście zakładam, że w sprawdziłeś, że w instalacji jest
    12V :-D

    > W każdym razie ja już nie mam serca do dalszej walki, zostawię sprawę
    > elektrykowi.

    Jedyna właściwa decyzja :-)
    Jednakże gdy się uporasz, to napisz co to było. Ciekaw jestem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek