    From: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: problem z myszą i klawiaturą bezprzewodową
    Date: Thu, 07 Jan 2010 07:54:24 +0100

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "mokinc"
    >Witam.
    >Kupiłem zestaw mysz+klawiatura bezprzewodowe, o taki :
    >http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/
    ProductDetails.aspx?pid=104&active_tab=overview

    >I mam dwa pytania:
    >1) mysz potrafi się "uśpić" jeśli przez dłuższy czas nie jest używana -
    >trzeba ostro nią pomachać albo nasianąć któryś klawisz, żeby kursor zaczął
    >reagować - inne też tak mają, czy coś jest nie halo?

    Oszczędzanie energii. Może da się coś ustawić w tym względzie,
    aczkolwiek wątpię.

    >2) nie dostałem żadnych sterowników, na stronie też nie widzę - czy Ktoś
    >wie, jak zaprogramować klawisze funkcyjne klawiatury ? (te dodatkowe
    >"multimedialne", czy jak im tam).

    Spróbuj zainstalować po prostu
    http://www.microsoft.com/hardware/download/DownloadR
    esult.aspx?category=MK&type=Sets&name=MFC-00001&os=X
    P_32&lang=en
    I tak w ustawieniach IIRC wybierasz typ urządzenia z którego korzystasz.
    (Inna sprawa, że z moim Wireless Desktop 3000 miałem płytę z driverami).

    --
    [ K...@e...eu.org ]