    From: Michał Bień <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: problem z myszą i klawiaturą bezprzewodową
    Date: Sun, 10 Jan 2010 17:43:19 +0100

    W dniu 2010-01-07 06:15, mokinc pisze:

    > Kupiłem zestaw mysz+klawiatura bezprzewodowe, o taki :
    > http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/P
    roductDetails.aspx?pid=104&active_tab=overview

    Wireless Optical Desktop 700. Najtańsze z najtańszych od MS. Nawet LG w
    promocji z monitorami 22" dodawałw zeszłym roku MS WOD 1000. Miałem w
    ręce ostatnio 2 zestawy MS WOD 700 (sypnęły się wyprzedaże od 49-65 zł
    za MS WOD 700) i klawiatura sprawia wrażenie strasznie tandetnej -
    trzeszczy dosłownie w rękach. Do tego narzekania na fatalny zasięg - te
    1,8m to jest max, często wynosi to podobno niecały 1 m. Z obecnym
    Creative Desktop Wireless 6000 nie ma problemu i na 3-4 m, choć wkurza
    mnie w nim strasznie szybko zużwające się akumulatorki w myszy (~1,5-2
    tygodnie na 2x AA 2700 mAh) - działa od razu jak kablowa, ale miga diodą
    cały czas - coś za coś.

    > I mam dwa pytania:
    > 1) mysz potrafi się "uśpić" jeśli przez dłuższy czas nie jest używana -
    > trzeba ostro nią pomachać albo nasianąć któryś klawisz, żeby kursor
    > zaczął reagować - inne też tak mają, czy coś jest nie halo?

    Teraz tak. Coś za coś. Dzięki temu masz na bateriach około 6 miesięcy,
    a nie2 tygodnie jak na tym moim COD 6000.

    > 2) nie dostałem żadnych sterowników, na stronie też nie widzę - czy Ktoś
    > wie, jak zaprogramować klawisze funkcyjne klawiatury ? (te dodatkowe
    > "multimedialne", czy jak im tam).

    Oglądałem 2 czy 3 zestawy MS WOD 700 - był tylko sprzęt i instrukcja,
    bez sterowników. Tam są tylko podstawowe multimedialne -
    Windows XP i Win7 z odpowiednimi odtwarzaczami obsługują je bez
    steroników. Tak samo myszka - to dla mnie zaleta w odróżnieniu od
    zestawów BT - działają nawet w SETUPie, a nie tylko pod już załadowanym
    OSem.

    Michał Bień