  • 1. Data: 2004-05-13 09:25:48
    Temat: problem z przeglądarką...
    Od: "czechoo" <p...@i...pl>

    Witam grupę ..

    Mam następujący problem. Moja przegladarka IE 6.0 od pewnego czasu zaczela
    szaleć. Wsyakuje mi mas różnych okienek, strona startowa strandardowo
    ustawiona na blank jest nieprawidłowa (jakas wyszukiwarka sie wlącza) Co
    chciwla pojawiają się okienka reklamwe :( Nie mam juz sił, mój antywir nic
    nie wykrywa ;( Co zrobic ? Jakim programem sie posłużyć ??

  • 2. Data: 2004-05-13 09:53:32
    Temat: Re: problem z przeglądarką...
    Od: "Jaroslaw Kwiatkowski" <j...@o...com.pl>

    Użytkownik "czechoo" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > nie wykrywa ;( Co zrobic ? Jakim programem sie posłużyć ??

    Ad-ware 6.0
    pozdr
    crash

  • 3. Data: 2004-05-13 09:54:40
    Od: "Jaroslaw Kwiatkowski" <j...@o...com.pl>

    Sorki zjadlem literke
    Ad-aware 6.0
    pozdr

  • 4. Data: 2004-05-13 10:35:21
    Od: "czechoo" <p...@i...pl>

    > Sorki zjadlem literke
    > Ad-aware 6.0
    > pozdr

    juz próbowałem i za każdym uruchomieniem komputera pomimo niby usunięcia
    wsyztskich robali, pojawiają się na nowo :(:(:(

  • 5. Data: 2004-05-13 11:29:54
    Od: kya <k...@m...here.invalid>

    On Thu, 13 May 2004 11:25:48 +0200, czechoo wrote:
    > Moja przegladarka IE 6.0 od pewnego czasu zaczela szaleć. Wsyakuje mi
    > mas różnych okienek, strona startowa strandardowo ustawiona na blank [...]
    > Jakim programem sie posłużyć ??

    1. Niestety, najczściej trzeba kilkoma.
    <http://evil.pl/pip/faq.html#1>

    2. NTG -- czytaj opisy grup, zanim na nie napiszesz
    <http://www.killfile.pl>

    3. FUT pl.internet.pomoc i tam daj znać, jak poszło
    (co to jest FUT -- <http://evil.pl/pip/su.html#fut>)

    --
    ////))) If GOD had intended computers to have 1,024 bytes per kilobyte, :
    //|-O-O ) HE/SHE would have given us SIXTEEN FINGERS!! :

  • 6. Data: 2004-05-13 17:06:42
    Od: Michał Kożusznik <m...@m...no.spam.net>

    Hello czechoo,

    Thursday, May 13, 2004, 12:35:21 PM, you wrote:

    c> juz próbowałem i za każdym uruchomieniem komputera pomimo niby usunięcia
    c> wsyztskich robali, pojawiają się na nowo :(:(:(

    SpywareRemover

    *** Media-IT Michał Kożusznik ***
    *** sieci inf - bazy danych - multimedia ***
    *** m...@m...nospam.net ***
    *** http://maxym.media-it.net ***

  • 7. Data: 2004-05-14 18:49:23
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    On Thu, 13 May 2004 12:35:21 +0200, czechoo wrote:
    > juz próbowa?em i za ka?dym uruchomieniem komputera pomimo niby usuni?cia
    > wsyztskich robali, pojawiaj? si? na nowo :(:(:(

    i będą się pojawiać - robale, trojany, wirusy i każde inne paskudztwo,
    które potrafisz (albo i nie potrafisz) sobie wyobrazić. Chyba że
    zaczniesz w końcu korzystać z Windows Update!

    B.