  • Data: 2012-02-20 21:38:07
    Temat: Re: procedura tworzenia program w
    Od: Wojciech Jaczewski <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Jarzabek wrote:

    > A do czego byś chciał używać tej funkcji, że ci to robi różnicę?

    Włącza się jakieś urządzenie, które mogło być ileś dni wyłączone, więc ma
    zegar rozsynchronizowany o kilka minut. Synchronizacja nastąpi wtedy, gdy
    będzie łączność z internetem, a ta może być od razu, a może za pół godziny.

    Nie mogę w takim przypadku używać pthread_cond_timedwait, bo zamiast
    poczekać planowane np. 5 sekund, raz poczeka mi 0 sekund a raz 5 minut.

    > Można to łatwo zrobić tworząc osobne wątki, które czekają na zdarzenie
    > i generują komunikat czy warunek, na który czeka "główny" wątek.

    I w ten sposób zwiększyć komplikację programu, bo pojawia się więcej
    równoległych wątków niż byłoby w wersji z potokami/gniazdami.