  • Data: 2012-02-20 21:26:37
    Temat: Re: procedura tworzenia program?w
    Od: Wojciech Jaczewski <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A. L. wrote:

    > Poza tym zadziwie mnei pakowanie watkow do kategorii "moda". Ciekawe
    > jak Kolega zrobi pod Windows, w Javie, program ktory bedzie robil
    > dlugie obliczenia, a uzytkownik bedzie chcial mniec wglad w stan tych
    > obliczen bez przerywania procesu obliczania. Rozumiem ze bedzie jedna
    > wielka petla ktora co milisekunde bedzie sprawdzala stan klawiatury i
    > co milisekunde wysylala na ekran?

    Gałąź wątku zaczęła się od komentarza dotyczącego programisty C++. Inaczej
    się robi w Javie (nie mam w niej większego doświadczenia) a inaczej w C++.

    W C++ długotrwałe obliczenia wolałbym wyrzucić do osobnego procesu - bo
    proces w przeciwieństwie do wątku, zawsze daje się zatrzymać/ubić - gdyby
    użytkownik stwierdził że jednak mu to obliczenie niepotrzebne.