  • Data: 2014-08-06 12:10:26
    Temat: Re: programowanie coraz trudniejsze
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Szukać można na granicy swojej wiedzy, taki ekspert od wyszukiwania
    >
    > ma małą objętość tej wiedzy, więc i granica jest niezbyt długa.

    to jest wlasnie dosyc wazny temat, np dla mnie problemem jest to ze ta wiedza
    programistyczna nie mz żadnej 'mapy' - popularne tematy sa oklepywane przez wiekszosc
    osob i mw wiadomo co do tego sie zalicza (pare jezyków i pare glownych (dosyc duzych)
    temetow) - ale te popularne tematy to nie jest jest bynajmniej cala wiedza
    programistyczna, jedynie jej jakis fragment (ciezko nawet stwierdzic jak duzy); Za to
    ciezko sie zorientowac jak sie orientowac w tych mniej popularnych tematach -
    tymsamym spora czesc wiedzy lezy odlogiem a wlasnie bym cos poczytal