    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: (prośba) numery dial-up
    Date: Mon, 20 Jul 2009 21:23:33 +0000 (UTC)

    nadir napisał:

    > Ale nawet znakomitej jakosci druty do/z centrali niczego nie gwarantuja,
    > wiec jak dla mnie to nadal bzdura.

    Ale dla tych, których rzecz dotyczy, bzdurą to nie jest. Wiem, bo sam
    tak miałem, że mi nawet 9600 od faksu nie chciało negocjować. Wymagania
    dotyczące prędkości negocjacji modemu, to jedyny bat jaki daje się
    ukręcić na tepsę. Jasne, że nie o to chodzi, że ktoś godzinami modemuje
    z kimś innym i w dodatku sprawia mu różnicę, czy jest 22 czy 24 kilo.
    Na ogół idzie o to, by działał ADSL, czasem też, by dało się porozmawiać
    bez trzasków i bez wsłuchiwania się w 50Hz. A to jest dość dobrze
    skorekowane z jakością drutów.

    --
    Jarek