  • 1. Data: 2009-07-20 09:46:35
    Temat: (prośba) numery dial-up
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    Mam prośbę.
    Chcę potestować swoją linię na spełnianie wymagań odnośnie świadczenia
    usługi powszechnej.
    Proszę zatem o podanie różnych numerów dial-up (wraz z niezbędnym loginem i
    haslem) gdzie będzie się zgłaszało urządzenie spełniające V92 (prędkość do
    wynegocjowania do 56 kb/s).
    Na razie testuję moją zwiędłą linię i mam wyniki:
    - do 0202122 mam max 26 kb/s
    - do 025 7817777 mam max 21,6 kb/s
    Testuję dwoma komputerami (różne modemy).
    Moem jest zawsze po mojej stronie jedynym zakończeniem abonenckim (dla
    czystości pomiaru).
    Chciałbym potestowac na jakieś inne numery.
    Jak widać na razie daleko do spełnienia wymagań (na rok 2009 minimalna
    predkość negocjacji powinna wg decyzji UKE wynosić 46 kb/s a od 01.01.2010
    ma to być 48 kb/s).
    Nie wiem czy czasem coś TPSA nie przycina bo parę miesiecy temu negocjował
    mi się modem na 48 kb/s.
    Dlatego chcę potestować na czymś innym niż ich terminale dostępowe i szukam
    numerów z V92 które by pozwoliły choć na zalogowanie się i sprawdzenie
    wynegocjowanej prędkosci.
    vari

  • 2. Data: 2009-07-20 09:59:34
    Temat: Re: (prośba) numery dial-up
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba vari napisała na pl.misc.telefonia:

    > Proszę zatem o podanie różnych numerów dial-up (wraz z niezbędnym
    > loginem i haslem) gdzie będzie się zgłaszało urządzenie spełniające

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=numer+dost%C4%99
    powy+do+internetu+dialup&btnG=Szukaj&lr=

    ?
    Marcin Kocur

  • 3. Data: 2009-07-20 11:13:45
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > http://www.google.pl/search?hl=pl&q=numer+dost%C4%99
    powy+do+internetu+dialup&btnG=Szukaj&lr=

    Niestety wiekszość z tych numerów ma komunikat "nie ma takiego
    numeru".....już.
    Ale dwa znalazłem aktywne.
    Niestety nie dochodzi nawet do wynegocjowania prędkosci i przejścia do
    autoryzacji.
    Mój modem zawisa i piszczy w linię a z drugiej strony modem się rozłącza.

    A może ktoś jeszcze pamięta te numery Energisu w formie strefowej czyli 0-22
    441...... bo nie pamietam jak dalej.
    I jakie hasło.
    vari

  • 4. Data: 2009-07-20 11:29:59
    Od: "MKi" <e...@b...op.pl>

    > Proszę zatem o podanie różnych numerów dial-up (wraz z niezbędnym loginem i haslem)
    gdzie będzie się zgłaszało urządzenie
    > spełniające V92 (prędkość do wynegocjowania do 56 kb/s).

    http://www.siect2.pl/modules.php?name=FAQ&myfaq=yes&
    id_cat=1&categories=DialUP

    Login i hasło "ppp". Ostatnio testowałem jakieś 3 miesiące temu, ale na ISDN.

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 5. Data: 2009-07-20 11:33:24
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "vari" <v...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > autoryzacji.
    > Mój modem zawisa i piszczy w linię a z drugiej strony modem się rozłącza.

    To probowales?

    http://www.atcom.pl/dialup.shtml (0209434)

    Albo 0209123 (WP) 0209555 (Interia) 0209587 (Tlen)

    MJ

  • 6. Data: 2009-07-20 11:35:14
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "MKi" <e...@b...op.pl> writes:

    > http://www.siect2.pl/modules.php?name=FAQ&myfaq=yes&
    id_cat=1&categories=DialUP

    Czyli 0209348

    NMTN.

    MJ

  • 7. Data: 2009-07-20 11:57:18
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Czyli 0209348
    >
    > NMTN.

    U mnie tez.
    vari

  • 8. Data: 2009-07-20 12:07:18
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > http://www.atcom.pl/dialup.shtml (0209434)

    stacjonarny i laptop - połączyło 26,4 kb/s

    > Albo 0209123 (WP)
    Stacjonarny nie negocjuje (nie może wynegocjować) a na laptopie 28,8 kb/s.

    0209555 (Interia)
    Stacjonarny nie negocjuje, a laptop - błąd 721.

    0209587 (Tlen)
    Wow....28,8 kb/s !

    Wogóle drugie Peru.
    Parno, duszno, jakieś deszcze monsunowe co 15 minut przechodzą, Neo wczoraj
    po południu padło w całej Polsce (serwery autoryzacji tradycyjnie) a dziś
    rano Orange Freedom w SN 91 i SN94 (a wg konsultanta leżało od piątku - na
    szczęscie już działa).
    Na 19393 jst komunikat, że "z powodu gwałtownych zjawisk atmosferycznch,
    czas usuniecia zgłaszanych awarii może się wydłużyć".

    Ja bym jeszcze nagrał, że czas budowy autostrad......
    "przejściowe trudności na odcinku..."

    vari

  • 9. Data: 2009-07-20 13:16:38
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Dnia Mon, 20 Jul 2009 11:46:35 +0200, vari napisał(a):

> [...]
    > haslem) gdzie będzie się zgłaszało urządzenie spełniające V92 (prędkość do

    Takich numerów prawie nie ma. Z oczywistych względów. Poza tymi, które
    zostały tu podane, trudno będzie znaleźć więcej. Domyślam się, że wolałbyś
    też numery inne niż zaczynające się na 020* a z tym jeszcze gorzej. Zgaduję
    za to, że jest trochę numerów dial-up niepublicznych, tzn. powszechnie
    nieznanych. Z odpowiednimi loginami i hasłami, np. dla pracowników
    wybranych firm czy instytucji działających w terenie, gdzie o dostęp do
    sieci inny niż wdzwaniany trudno.

    --
    - Kucing -

  • 10. Data: 2009-07-20 17:09:39
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    Właśnie wróciłem z Międzyzdrojów, gdzie przy okazji przetestowałem
    wymienione numery na linii w miasteczku (sprawnej).
    0202122 - 54 kb/s na moim laptopie
    pozostałe od około 46 do 48 kb/s
    W domu zostawiłem włączony serwer dial-up.
    Wdzwoniłem sięna niego z laptopa (wiedząc że to V90 i max 33,6 kb/s).
    Dostałem połączenie 21 kb/s.
    Laptop przywieziony do domu na 0202122 daje 28,8 kb/s.
    Wniosek: linia nie spełnia wymagań dla modemowej transmisji danych,
    określonych w decyzji Prezesa UKE.
    Ja tego tak nie zostawię.
    Mam plan ale nie będzie klawo jak cholera, Egon....
    vari