  • Data: 2019-09-03 08:27:07
    Temat: Re: prywatnosc
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obstawiam to. Wystarczyłoby wykupić reklamy na każdej z platform, której
    > obecność badają, bo przeciez nie podają liczb bezwzględnych a udziały w
    > pewnej puli aplikacji.

    można też wyłączać transmisje internetową jak się jej nie potrzebuje.
    ale to nie wygodne. Tak? ok. ale jeśli tak, to za wygodę trzeba płacić
    dużo więcej. można też filtrować z czym telefon się łączy, "odbierać"
    połączenie z internetem poszczegółnym porogramom. oczywiste że
    kalkulator nie powinien mieć dostępu do internetu, a może teraz ma? Mój
    program do monitoringu został tak "ograniczony", że przy uruchamianiu
    twierdzi że niema dostępu do interetu (do swojej centrali, do reklam)
    mimo że obraz z kamer wyświetla.
    Do takich modyfikacji jest potrzebny root, ale kto z nas, z konsumentów,
    mając do wyboru 1000 podobnych hardwarowo urządzeń, wybierze to z
    optymalnym softem? jednostki......

    ToMasz