  • 1. Data: 2019-09-02 18:30:56
    Temat: prywatnosc
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.sport.pl/pilka/7,65039,25131184,dzieki-sm
    artfonom-kibicow-wiemy-o-nich-wszystko-nawet-to-ilu.
    html

    " Badacze z Selectivv sprawdzili dane z niemal 130 tysięcy
    kibicowskich smartfonów. Sprawdzano tych, którzy korzystali na
    stadionie z telefonu z aplikacjami.
    [...]
    Wśród kibiców Ekstraklasy około 4 procent używa aplikacji randkowych.
    Wśród nich jest 7,44 procent kibiców, którzy korzystają z wersji
    aplikacji dla osób LGBT.

    Wśród kibiców Legii, którzy używają randkowych aplikacji, 16,45
    procent z nich używa wersji dla homoseksualnych osób."

    Niby konkretnych osob nie podano, ale jednak cos mi tu smierdzi :-)

    Ciekawe jak to zrobili ...
    -analiza otwartych portow ? Chyba tak sie tego nie robi.
    -analiza zainstalowanych aplikacji? Bez osobnej apki to chyba
    niemozliwe,
    -analiza portow wychodzacych? Chyba najprostsze, jesli sie zapewnia
    wifi na stadionie.

    -analiza cookies? to by chyba apek nie wykrylo.

    -analiza danych z wyswietlanych reklam w apkach ?

    No to sie beda teraz kibole nap* :-)

    J.

  • 2. Data: 2019-09-02 19:08:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    https://technologia.dziennik.pl/internet/artykuly/60
    6274,ba-pegasus-inwigilacja-aktywny-polska.html

  • 3. Data: 2019-09-02 22:32:57
    Temat: Re: prywatnosc
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 2 Sep 2019 18:30:56 +0200, w <57j1i8bs9pzw$.1mhn1qmyexo1r.dlg@40tude.net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > wifi na stadionie.
    >
    > -analiza cookies? to by chyba apek nie wykrylo.
    >
    > -analiza danych z wyswietlanych reklam w apkach ?

    Analiza docelowego adresu IP?

  • 4. Data: 2019-09-03 07:55:22
    Od: p...@g...com

    Ciekawe jak to zrobili ...
[...]

    2

    jesli masz jakies gowniane aplikacje z reklamami albo wchodzisz na gowniane strony
    typu rp.pl to juz jestes namierzony :-)

    "Jak to działa w praktyce? Gdy ktoś z nas uruchomi w tej chwili dowolną aplikację,
    która wyświetla reklamy, albo otworzy na smartfonie stronę internetową, na przykład
    witrynę rp.pl, aplikacja lub strona wysyła zapytanie do sieci reklamowej, a następnie
    sieć reklamowa wysyła zapytanie do takiej agencji jak my. My wiemy, że użytkownik
    danego telefonu rok temu uruchomił aplikację, w której podał swój wiek, w innej
    dzieli się informacją o płci. Trzy minuty temu sprawdzał pogodę i aplikacja pogodowa
    zanotowała jej lokalizację, więc wiemy, że przebywa w Warszawie w galerii handlowej
    przy Dworcu Centralnym. W ciągu ostatnich dwóch tygodni poszukiwał połączeń
    lotniczych, możemy więc przypuszczać, że wybiera się w podróż. Na tej podstawie
    podejmujemy decyzję, czy ktoś z naszych klientów posiada odpowiednią dla takiej osoby
    reklamę i ile jesteśmy gotowi zapłacić za jej emisję."

  • 5. Data: 2019-09-03 08:18:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-09-02, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Ciekawe jak to zrobili ...
    > -analiza danych z wyswietlanych reklam w apkach ?

    Obstawiam to. Wystarczyłoby wykupić reklamy na każdej z platform, której
    obecność badają, bo przeciez nie podają liczb bezwzględnych a udziały w
    pewnej puli aplikacji.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2019-09-03 08:27:07
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Obstawiam to. Wystarczyłoby wykupić reklamy na każdej z platform, której
    > obecność badają, bo przeciez nie podają liczb bezwzględnych a udziały w
    > pewnej puli aplikacji.

    można też wyłączać transmisje internetową jak się jej nie potrzebuje.
    ale to nie wygodne. Tak? ok. ale jeśli tak, to za wygodę trzeba płacić
    dużo więcej. można też filtrować z czym telefon się łączy, "odbierać"
    połączenie z internetem poszczegółnym porogramom. oczywiste że
    kalkulator nie powinien mieć dostępu do internetu, a może teraz ma? Mój
    program do monitoringu został tak "ograniczony", że przy uruchamianiu
    twierdzi że niema dostępu do interetu (do swojej centrali, do reklam)
    mimo że obraz z kamer wyświetla.
    Do takich modyfikacji jest potrzebny root, ale kto z nas, z konsumentów,
    mając do wyboru 1000 podobnych hardwarowo urządzeń, wybierze to z
    optymalnym softem? jednostki......

    ToMasz

  • 7. Data: 2019-09-03 08:41:02
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    p...@g...com wrote:
    > Ciekawe jak to zrobili ...

    PIERDOLISZ *GLUPOTY* az sie kurzy w calym swiecie!

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Hymn dla miliardow MONGOloidow: http://bit.ly/2U5oXdf

  • 8. Data: 2019-09-03 08:43:04
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    ToMasz wrote:
    > Do takich modyfikacji jest potrzebny root, ale kto z nas, z konsumentów,

    WODOLEJ albo VOLL DEPP!

  • 9. Data: 2019-09-03 08:44:51
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    Marcin Debowski wrote:
    > Obstawiam to. Wystarczyłoby wykupić reklamy na każdej z platform, której

    ZERO do potegi NEPTYK!

  • 10. Data: 2019-09-03 10:15:02
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Mon, 2 Sep 2019 18:30:56 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    > wifi na stadionie.
    >
    > -analiza cookies? to by chyba apek nie wykrylo.
    >
    > -analiza danych z wyswietlanych reklam w apkach ?

    Jak to zrobili?
    Ano w ten sam sposób w jaki ustalili,
    że ponad 80% gości Sylwestra 2018 w Zakopanem
    to klienci TESCO i Biedronki.

    Kurskiego trzeba by się zapytać.
    On to się zna na tych statystykach.
    Lubi wykresy.