  • 11. Data: 2011-05-04 14:25:57
    Temat: Re: przechowywanie / parkowanie
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 04 May 2011 13:50:12 +0200, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:

    [...]
    > W czasie zimy możesz podrzucić do kogoś znajomego albo rodziców, jeśli
    > masz taką możliwość. W lecie najprostsze rozwiązanie to parking
    > strzeżony albo wynajem garażu z kimś na spółkę (do przeciętnego garażu
    > na luzie powinny wejść 3 przeciętne motocykle). Znam takich, co trzymają
    > motocykl w sezonie na ulicy pod kamienicą, przypięty do latarni, ale ja
    > bym się na to nie odważył.

    Ja trzymam na ogródku albo na chodniku pod blokiem :-) Ale mój motocykl
    ma bardzo antykradzieżowy wygląd.

    [...]
    > 250 za garaż to niedużo, przynajmniej w moich okolicach. Musisz się
    > chyba zastanowić nad prawdziwymi kosztami motocyklizmu (ubranie, kask,
    > paliwo, opony, klocki hamulcowe i inne pierdoły...). To generalnie nie
    > jest tanie hobby.

    A to zależy od motocykla. Jakiś poobijany skuter 250 albo zużyta
    pełnoletnia
    500-ka nie będzie specjalnie droga. Samochody też swoje kosztują, jedyny
    tani transport to bilet miesięczny, przyznajmy szczerze. ;->

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 12. Data: 2011-05-04 14:26:41
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    Użytkownik "PN" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > haha, mówisz jak moja żona :D

    Piszesz, że już znasz tą frajdę i robi Ci to strasznie - no to nie dorabiaj ideologii
    i praktycznych argumentów na siłe, ten jeden argument wystarczy :)
    A jeśli znów mówię jak twoja żona to gratuluję wybranki :))
    --
    pzdr!
    marcin

  • 13. Data: 2011-05-04 16:35:05
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-05-04 15:36, Zyga pisze:

    > właśnie

    > też mam tani i brzydki, ale ja się wcale nie przejmuję.

    hehe, ja tak samo :)

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 14. Data: 2011-05-04 17:42:56
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 04.05.2011 14:51, Roman Niewiarowski pisze:

    > mam tani i brzydki motór.

    Jaki pan taki kram, o!

    --
    pzdr.
    zefir

  • 15. Data: 2011-05-04 17:45:28
    Od: PN <k...@w...pl>

    W dniu 2011-05-04 18:35, Wojtek Sobociński pisze:

    > hehe, ja tak samo :)

    Ja tam nie wiem jak u Was, u mnie kradną wszystko, ostatnio nawet 5l
    worek żwirku dla kota zniknął po spuszczeniu z oka na 30 sekund( czas
    potrzebny do zamknięcia samochodu i przejścia 10 m z podwórka). Więc
    motór chyba tym bardziej ukradną. Ale chyba nie ma wyjścia. Tylko, że
    teraz przez Was zwątpiłem czy mi potrzebny jest motocykl czy może jednak
    bardziej skuterek ...

  • 16. Data: 2011-05-04 18:39:41
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-05-04 14:15, PN pisze:

    > mówiąc szczerze to też rozważam, bo ja do pracy w garniturze i krawacie
    > muszę....ale to ten sam problem z parkowaniem

    Niekoniecznie. Duży schowek pod kanapą pozwala wrzucić kask do środka, a
    i manewrowanie z racji małej wagi i przekroku jest o niebo łatwiejsze.
    Minusem są małe koła, które są bardziej wrażliwe na dziury i krawężniki.

    > albo
    >
    > a co masz na myśli?

    A jakieś dowolne supermoto klasy 400/500. Super poręczność, lekkość,
    wyżej się siedzi, nad dziurami i krawężnikami się lata. IMO taki typ
    pojazdu daje najwięcej frajdy z jazdy w mieście, ale w garniturze to na
    nim nie polatasz.

    > wiem wiem, ja generalnie z tych, co na serwisie itp nie oszczędzają, ale
    > jak pomyśle o wyrzucaniu pieniędzy na garaż to mnie aż boli;)Ot może to
    > głupie, ale szczerze piszę co myślę. W końcu te 250 zł to tyyyle piwa....;)
    > Miałem cichą nadzieję, że ktoś napisze, że parkuje na ulicy i żeby się
    > nie przejmować;)

    Niestety, te wydatki musisz wliczyć również w koszt posiadania
    jednośladu. Taki lajf, za przyjemności trzeba płacić :)

    Pozdr
    DP

  • 17. Data: 2011-05-04 18:42:27
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-05-04 16:25, Leszek Karlik pisze:
> [...]
    > 500-ka nie będzie specjalnie droga. Samochody też swoje kosztują, jedyny
    > tani transport to bilet miesięczny, przyznajmy szczerze. ;->

    Wiedziałem, że ktoś to tak odbierze. Dlatego napisałem, że to
    porównywalne z samochodami. Utrzymanie starego opla też kosztuje inaczej
    niż nowego mercedesa.

    Pozdr
    DP

  • 18. Data: 2011-05-04 18:45:16
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-05-04 19:45, PN pisze:
    (...)> motór chyba tym bardziej ukradną. Ale chyba nie ma wyjścia.
    Tylko, że
    > teraz przez Was zwątpiłem czy mi potrzebny jest motocykl czy może jednak
    > bardziej skuterek ...

    1. Gdzie mieszkasz, skoro piszesz, że nie masz wyjścia?
    2. Skuterki są różniste, nie tylko pstrokate i brzęczące maluchy, wrzuć
    np. w googla Piaggio X9, Suzuki Burgman 250/400 albo Vespa GT 250 (mój
    faworyt).

    Pozdr
    DP

  • 19. Data: 2011-05-04 18:49:11
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-05-04 14:33, PN pisze:
    > Ja Tobie powiem, że pierwszy raz z jednośladem miałem do czynienia w
    >(...)
    > Tym sposobem doszedłem do motocykla i trafiłem na tą grupę.

    Hehe, niezła dedukcja. Obawiam się jednak, że jak nie pojeździsz na
    różnych skuterach i różnych motocyklach to nie odnajdziesz tego, co Ci
    pasuje. Tym bardziej nikt tu obecny nie da Ci gotowej recepty w takiej
    sytuacji. A prawko kategorii A radziłbym zrobić tak czy siak. Może się
    przydać, jak podpasuje Ci skuter klasy 650 ;) a i nawyki z samochodu
    bardzo ciężko (a czasem niebezpiecznie) przenieść na jazdę jednośladem.

    Pozdr
    DP

  • 20. Data: 2011-05-04 20:23:29
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-05-04 16:26, marcin pisze:
> [...]
    ideologii i praktycznych argumentów na siłe, ten jeden argument wystarczy :)
    > A jeśli znów mówię jak twoja żona to gratuluję wybranki :))

    Amen, nic wiecej i bardziej trafiajacego w sedno nie mozna powiedziec

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy