  • 11. Data: 2011-11-19 13:00:41
    Temat: Re: "przedpołączenie"
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-19 13:41, Piotr M pisze:

    > Czemu tak sądzisz?

    Łączność telefoniczna to nie czary-mary a prawa fizyki. Oczywiście że ta
    aparatura podsłuchowa może sztucznie wydłużyć czas połączenia z
    podsłuchiwanym aparatem i w tym czasie zsynchronizować namiary i
    rozpocząć nagrywanie, ale chyba nie o tym mówimy. Do tego jest potrzebne
    uzyskanie połączenia, a do uzyskania połączenia konieczne jest wpisanie
    całego numeru.

  • 12. Data: 2011-11-19 13:25:18
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 19 listopada 14:00, jadryś pisze:

> [...]
    > rozpocząć nagrywanie, ale chyba nie o tym mówimy. Do tego jest potrzebne
    > uzyskanie połączenia, a do uzyskania połączenia konieczne jest wpisanie

    Dlaczego uważasz, że aby podsłuchać użytkownika telefonu, operator
    potrzebuje mieć konieczność uzyskania połączenia?

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 13. Data: 2011-11-19 13:36:09
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    W dniu 19.11.2011 11:09, Piotr M pisze:
    /./
    > Nie jest potrzebne nawiązanie połączenia aby aparatura podsłuchowa
    > działała.
    >
    > Zresztą napisali nawet jak ją ustawili - "Aparatura podsłuchowa włącza
    > się, gdy ten ktoś zaczyna wystukiwać numer połączenia".

    Ty myśl trochę. Skoro dopiero zacząłeś to skąd wiedzą, co za chwilę
    wystukasz.

  • 14. Data: 2011-11-19 13:38:30
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    W dniu 19.11.2011 14:25, Piotr M pisze:
    /.../
    > Dlaczego uważasz, że aby podsłuchać użytkownika telefonu, operator
    > potrzebuje mieć konieczność uzyskania połączenia?

    Mam numer 500123456 Skąd operator wie, że wybierzesz ten numer zanim
    wybierzesz?

  • 15. Data: 2011-11-19 14:44:58
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 19-11-2011 14:38, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 19.11.2011 14:25, Piotr M pisze:
    > /.../
    >>
    > Mam numer 500123456 Skąd operator wie, że wybierzesz ten numer zanim
    > wybierzesz?

    nie wie, to jakies pierdolenie dziennikarzyny (za duzo filmow).
    wczesniej informacja byla taka, ze ten ktory dzownil do siostry
    olewnika, "przedtem" dzwonil do samego olewnika z pytaniem "kto ma
    przyjechac". najpewniej chodzi im o to "przedtem" jako polaczenie przed.

  • 16. Data: 2011-11-19 17:11:24
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "jadryś" <a...@o...pl> wrote in message news:ja87sm$sct$1@news.onet.pl...
    > Moim zdaniem to bzdura, tzn ktoś w "Wyborczej" napisał głupotę. Nagrywać można
    > dopiero po uzyskaniu połączania z telefonem ew. aparaturą podsłuchową .

    "Od grudnia poprzedniego roku ten numer jest na podsłuchu, bo użył
    go ktoś podający się porywacza Krzysztofa Olewnika."

    telefon sie uruchamia, zaczyna nawiazywac polaczenie i wysylac glos,
    mimo ze polaczenie jeszcze nie jest zestawione bo nie zostal podany
    caly numer

  • 17. Data: 2011-11-19 17:11:32
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 19.11.2011 10:42, jadryś pisze:

    > Chyba jednak dopiero po wstukaniu całego numeru. Bo inaczej to trochę
    > bez sensu.
    ludzie, myślcie, to nie boli. postawcie telefon koło głośnika ze
    wzmacniaczem (takie aktywne komputerowe) i słuchajcie kiedy telefon
    komórkowy uruchamia nadajnik. jak Wam się wydaje, czy jeśli zalogowany
    telefon do sieci nie nadaje/odbiera to ktokolwiek może coś podsłuchać?
    TAk? przez dziurkę od klucza chyba.....
    ToMasz

  • 18. Data: 2011-11-19 18:18:05
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    > mimo ze polaczenie jeszcze nie jest zestawione bo (ciach bzdura)

    po drugiej stronie nikt nie odebral

  • 19. Data: 2011-11-19 19:23:43
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-19 14:00, jadryś pisze:

> [...]
    > rozpocząć nagrywanie, ale chyba nie o tym mówimy. Do tego jest potrzebne
    > uzyskanie połączenia, a do uzyskania połączenia konieczne jest wpisanie

    Ja telefon jest na podsłuchu to można.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 20. Data: 2011-11-19 19:26:06
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-19 14:38, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 19.11.2011 14:25, Piotr M pisze:
    > /.../
    >>
    > Mam numer 500123456 Skąd operator wie, że wybierzesz ten numer zanim
    > wybierzesz?

    Tu nie chodzi o ten numer tylko o to co słychać obok telefonu i zarazem
    przez telefon.

    animka