  • 1. Data: 2012-07-24 08:57:31
    Temat: przekaźnik czasowy - prośba o pomoc w doborze urządzenia.
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    Witam.
    Proszę o pomoc we wskazaniu urządzenia dostępnego w "sklepie za rogiem"
    które spełni następujące zadanie:

    jest sobie lampa, która oświetla elewacje, kilka set W. Jest ona
    sterowana zegarem astronomicznym, czyli załącza się pi razy drzwi o
    zachodzi i wyłącza się o wschodzie słońca. Jednak nie ma potrzeby aby
    się ona świeciła nie wiadomo jak długo, wystarczy ze dwie godziny(teraz
    w lecie - w zimie dłużej) Jaki przekaźnik czasowy zastosować aby spełnić
    takie założenie? musi być regulowany, tak aby na zimę móc wydłużyć ten
    czas. Zakres regulacji powiedzmy do 10h z podziałem np co pół godziny
    będzie OK(tak pi*drzwi). Znajdzie się coś takiego?
    Koniecznie montowane na szynę DIN.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 2. Data: 2012-07-24 09:01:23
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 24.07.2012 08:57, Albercik pisze:
> [...]
    > czas. Zakres regulacji powiedzmy do 10h z podziałem np co pół godziny
    > będzie OK(tak pi*drzwi). Znajdzie się coś takiego?

    A i jeszcze jedno.. bo może być istotne - nie wchodzi w grę przerobienie
    tego zegara astronomicznego(jeżeli się da) bo on steruje jeszcze innymi
    światłami, które mają się świecić całą noc.
    Po prostu przekaźnik ma być sterowany zboczem narastającym z tego zegara
    i być obojętnym na zbocze opadające(rano).

  • 3. Data: 2012-07-24 09:15:16
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > które mają się świecić całą noc.
    > Po prostu przekaźnik ma być sterowany zboczem narastającym z tego zegara i być

    Może coś z tego dobierzesz:
    http://www.tme.eu/pl/katalog/przekazniki-czasowe-ele
    ktroniczne_112585/
    -
    Pozdrawiam
    EM

  • 4. Data: 2012-07-24 09:29:21
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 24.07.2012 09:15, EM pisze:

    > Może coś z tego dobierzesz:
    > http://www.tme.eu/pl/katalog/przekazniki-czasowe-ele
    ktroniczne_112585/

    Dzięki.
    Właśnie o to chodzi że wiem ze wybór jest spory, a nie wiem który
    dokładnie przekaźnik spełnił by moje oczekiwanie. Musiał bym
    przestudiować dokumentacje każdego. Stąd pytanie na grupę, może ktoś z
    głowy powie że taki a taki model będzie OK.

  • 5. Data: 2012-07-24 09:39:32
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > każdego. Stąd pytanie na grupę, może ktoś z głowy powie że taki a taki model

    http://www.tme.eu/pl/details/mttua17s119240/przekazn
    iki-czasowe-mechaniczne/relpol/mt-tua-17s-11-9240/#

  • 6. Data: 2012-07-24 09:56:59
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 24.07.2012 09:39, EM pisze:

    > Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:julish$n2v$1@node2.news.atman.pl...

    > http://www.tme.eu/pl/details/mttua17s119240/przekazn
    iki-czasowe-mechaniczne/relpol/mt-tua-17s-11-9240/#

    dzięki.
    Właśnie takiej funkcjonalności szukam:
    Wu - odmierzanie nastawionego czasu zadzia3ania T
    Po załączeniu napięcia zasilania U następuje
    natychmiastowe zadziałanie przekaźnika wykonawczego R i odmierzanie
    nastawionego czasu T. Po
    odmierzeniu nastawionego czasu T, przekaźnik wykonawczy R powraca do
    położenia początkowego.

    Teraz trzeba takie coś znaleźć "gdzieś za rogiem"

  • 7. Data: 2012-07-25 00:06:16
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Albercik wrote:

> [...]
    > położenia początkowego.
    >
    > Teraz trzeba takie coś znaleźć "gdzieś za rogiem"

    http://www.fif.com.pl/produkt/36/528

    zapytaj o to w hurtowni elektrycznej albo lepszym sklepie elektrycznym
    jak nie mają to zamów i za kilka dni będziesz miał

    jeffrey

  • 8. Data: 2012-07-31 12:51:13
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:500f1c5a$0$1317$65785112@news.neostrada.pl...

    > http://www.fif.com.pl/produkt/36/528
    > zapytaj o to w hurtowni elektrycznej albo lepszym sklepie elektrycznym
    > jak nie mają to zamów i za kilka dni będziesz miał

    Zawsze też można zamówić w TME i mieć na drugi dzień. Jeżdżąc po
    sklepach wyda więcej niż te 15 zł na przesyłkę kurierem pod drzwi.