  • Data: 2015-01-26 00:20:45
    Temat: Re: przenoszenie danych z jednego telefonu na drugi
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" napisał:

    > sory panie super precyzyjny. w przypadku zakupu na odległość.

    Na litość boską, ten przepis funkcjonuje u nas już od wielu lat, a Ty
    napisałeś - cytuję: "To *będzie* duży problem". Byłem pewny, że piłeś do tej
    nowelizacji ustawy, która weszła w życie 25 grudnia. Bo co się zmienia w
    przypadku zakupu na odległość? Wydłużenie czasu na odstąpienie od umowy z 10
    do 14 dni? I te 4 dni to będzie taki wielki problem? Serio? Pozwolę sobie
    nie uwierzyć. Na przykład taka bestcena.pl jeszcze w czasach obowiązywania
    potrzebnej ustawy sama z siebie wydłużyła ten okres do 15 dni. Działali na
    własną szkodę? ;->

    JoteR