eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmprzenoszenie nr podczas epidemii › Re: przenoszenie nr podczas epidemii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin.
    stu.neva.ru!news.unit0.net!feeds.phibee-telecom.net!border2.nntp.ams1.giganews.
    com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-sp
    o-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <3...@g...com>
    <5e8c8e1b$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5e8ca1c3$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <r6iiit$2n4dg$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5e8dcf30$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <r6kt49$3cn6d$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    In-Reply-To: <r6kt49$3cn6d$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Subject: Re: przenoszenie nr podczas epidemii
    Date: Wed, 8 Apr 2020 19:17:39 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 28
    Message-ID: <5e8e0735$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.78.169
    X-Trace: 1586366261 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 517 83.26.78.169:50506
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1093695
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "DK" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:r6kt49$3cn6d$...@p...wsisiz.edu.pl.
    ..
    J.F. pisze:
    >> Nie powinni miec jakiegos podpisanego oswiadczenia dla starego
    >> operatora?
    >Nie wiem dokładnie, jaki jest obecnie stan prawny w tym zakresie, ale
    >w praktyce przyjmują oświadczenia woli złożone drogą elektroniczną
    >bez podpisu.

    O dluzszego czasu to przeniesienie ma sie dokonac w 24h, wiec nie ma
    szans na dostarczenie papieru staremu operatorowi.

    >Dawca nie dostaje żadnego skanu, wszystko idzie elektronicznie przez
    >platformę UKE, biorca wpisuje dane w system a dawca weryfikuje
    >jedynie, czy się zgadza imię, nazwisko, PESEL (w przypadku
    >obcokrajowców nr dokumentu tożsamości, w przypadku firm NIP lub
    >REGON).

    >Tu sobie można więcej poczytać na ten temat:
    >https://bip.uke.gov.pl/download/gfx/bip/pl/defaulta
    ktualnosci/99/3/1/opis_procesow_glownych_przenoszeni
    a_numerow_20190318_wersja_do_upublicznienia.pdf

    No wlasnie.

    Czyli ... nawet dawca nie ma szans na sprawdzenie czy klient
    rzeczywiscie chcial przeniesc numer ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: