  • Data: 2020-05-26 14:24:46
    Temat: Re: przetwornica DC-DC
    Od: Michal <m...@g...ze.ta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-05-21 14:07, J.F. wrote:

    > Az musialem do pdf zajrzec, bo ... gdzie jest scalak ?
    >
    > Schowany w laminacie, czy to jakas nowa moda ?

    ECT - Embedded Component Technology. I to w kilku odmianach. Nie taka
    nowa, ładnych parę lat ma. Minus taki, że potrzebujesz specjalnych
    podzespołów z padami pokrytymi miedzią lub bodajże stopem palladu, bo
    połączenia ścieżek z elementami masz robione miedzią elektrolitycznie,
    wiec typowe struktury półprzewodnikowe jeśli mają metalizacje inną niz
    miedź musisz przerabiać, co sporo kosztuje. Kosztowo opłacalne jak
    robisz setki tysięcy sztuk rocznie lub więcej. Sporo telefonów
    komórkowych w tej technologii robią, parę lat temu był problem z
    podzespołąmi do ECT bo producenci telefon ów wykupili całą producję.
    Widziałem też parę lat temu produkcję takich PCB do dysków SSD.
    Najbliżej nas to Wurth w Niemczech i AT&S w Austrii.

    --
    Pozdr.
    Michał