eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKE › Re: przykład praktyczny :)
  • Data: 2011-03-09 07:09:26
    Temat: Re: przykład praktyczny :)
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Daniel Kulesza" <k...@t...pl>

    >>>> Zatem mierzyć tak, ale może np. godzinę dziennie przez kolejne
    >>>> kilkanaście dni ? w różnych godzinach (choć z drugiej strony wiemy, że
    >>>> są szczyty w sieci). Generalnie wykonywanie pomiaru ciągłego przez 12
    >>>> godzin będzie masakrą. Choćby ze względu na cytowaną awarię :)
    >>>>
    >>>> wojtek
    >>>>
    >>> A moze rabat dla klientow na nastepny miesiac za przprosinamy za
    >>> awarie wystarczy. Ty jestes zadowolony bo nie tracisz calych
    >>> pieniedzy, klient tez bo dostal cos za niedogodnosc jaka nastapila.
    >>
    >> A może odszkodowanie zwykłe ? Klient uruchamia sobie u kogoś innego
    >> usługę na czas awarii (skoro dostawca sam nie może bo jakieś modemy ma
    >> nie do kopyta) i dostawca za to wszystko płaci.
    >
    >
    > a czemu to ma być obowiązek operatora ?

    A temu, że jest usługodawcą. Klient nie po to płaci by dostał usługę tylko
    jak się akurat uda.

    >
    > Może klient jak mu tak bardzo zależy na 100% dostępności Internetu sam się
    > zaopatrzy w 3 niezależne łącza ? Tutaj nie ma przecież problemów
    > technicznych.

    He ? Klient ma robić za usługodawcę ? Weź Ty się zastanów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: